24 Haziran 2019

Bitenler // Haziran 2019


Çöpler bir hayli birikmiş yine. Hiç uzatmadan hemen biten ürünlerin kısa kısa yorumlarına geçiyorum.





Botanicals Fresh Care Lavantalı Yağ; Bu yağı saç derimi sakinleştirmesi ve bakım yapması için kullanıyorum. Mucize yaratmasa da kaşıntısına ve aşırı kurumasına iyi geliyor diye hissettiğimden ve de içeriğini beğendiğimden bittikçe alıyorum.

Avon Naturals Saç Açıcı Sprey; Bu da uzunca yıllardır bittikçe aldığım ürünlerden sanırım. Hatta pek Avon alışverişi yapmadığım için yılda bir defa topluca bu spreyden alıp stoklarım genelde. Muadil olarak bebek ürünleri markalarınınkileri denemiştim. Bunu daha başarılı buluyorum.

Pantene Köpük Krem; Bu saç kreminin en önemli özelliği hafif olması. Özellikle saçlarımın dökülmeye çok meyilli olduğu zamanlarda tercih ediyorum. Etkisi de fena değil bence. 

Milk Shake Saç Köpüğü; Saçlarımın kabarıklığını hafif gidermesi dışında bir etkisi var mıydı emin değilim ama çok güzel koktuğu için çok severek kullanıyordum. Makul bir fiyata denk gelirsem tekrar alırım. 

Alterra Şampuan; Bu şampuanı sls`siz oluşu ve temiz içeriği ve uygun fiyatı için tercih etmiştim, severek de kullandım. Devamını alacağım.

Alterra Saç Kremi; Saç kremini de aynı sebeplerden tercih ettim ama bunu hiç beğenmedim. Kullanmam ile kullanmamam arasında hiç bir fark yaratmadı bende, tekrar almayı düşünmüyorum. 



La Roche Posay Misel Su; Uzun zamandır makyajımı yağ ile çıkarıp peşine de yüz yıkama jeli kullandığım için eskisi kadar tüketmiyorum misel suları ama yine de evde bulunuyor bir tane. Bioderma ile dönüşümlü kullanıyorum genelde. İkisi arasında hissedilir bir fark yok gibi, hangisi denk gelirse onu alıyorum.

Derma e Very Clear Acne Scrub; Aslında çok büyük ve sert tanecikleri olduğu için çok bayıldığım bir yapısı yok ama içeriğinde salisilik asit vb şeyler olduğundan sivilce olduğu dönemlerde iyi geliyordu cildime. Derma e beğendiğim bir marka ama bizdeki fiyatları menşe ülkesindeki fiyatlara kıyasla çok yüksek olduğundan tercih etmiyorum. 

Himalaya Neem Diş Macunu; Bir ara temiz içerikli ve florürsüz diş macunu deniyordum sürekli ama dişlerim bu durumdan pek memnun olmadı. Ciddi anlamda rahatsızlık hissetmeye başlayınca klasik macunlara geri döndüm ben de. Florürlü ve temiz içerikli bir macun bakacağım bir ara ama şu an klasik macunlarla devam ediyorum.

Colgate Pro Visible Action Diş Macunu; Ben abidik gubidik diş macunları denerken eşim Colgate`lerden vazgeçmiyor ama bu çeşidi işkence aleti gibi. Her kullanımda lavaboda mavi leke bırakıyor, anında su tutsanız bile illa bir miktar kalıyor ve insanı cidden çileden çıkartıyor, bitmesini bekleyemedim, atıyorum.



Yves Rocher Oje Çıkartıcı; çok uzun zamandır severek kullanıyorum. Eski usul pamukve asetona kıyasla çok pratik geliyor, bittikçe devamın alıyorum. 

Chanel Oje; Çok çabuk koyulaştı ve kıvamı bozuldu. Ambalajının güzelliği dışında artı bir özelliği de yoktu. 

NK Top Coat; Bence gayet güzel iş görüyor ve ojemin dayanıklılığını +1 hatta +2 gün arttırıyor. Gratis`de satılıyor, bittikçe alıyorum. Bu konuda çok methedilen seche vite top coat`a niyetlenmiştim bir ama fiyatı bunun 3-4 katı olduğu için vaz geçtim. 



Sephora Avokadolu El Maskesi; Olmazsa olmaz değil ama sevdim, tekrar aldım hatta. Elleri güzel yumuşatıyor, muhtemelen içindeki ürünün etkisinden ziyade eldiven şeklinde olmasından diye düşünüyorum.

Sephora Primer Yüz Maskesi; Kullanmışım ama açıkçası olumlu-olumsuz hiçbir şey hatırlamıyorum hakkında. 

LR Aloe Vera Nemlendirici Krem; Benim yağlıya dönük cildime çok ağır gelen bir nemlendiriciydi, resmen cildimde ağırlık yaptığını hissettim. El kremi olarak kullanıp bitirmiştim. 

Beauty Blender Sünger; Rahat bir 5 yılı çıkarttı ama artık ortadan ikiye ayrılmıştı neredeyse. Çok sık kullanmıyordum gerçi ama yıkarken biraz hırpalıyorum sanırım ki parçalandı. Elimde bir de siyah versiyonu var ama orjinal olan pembesi kadar başarılı değil bence o. Yine de her kullanımdan önce ıslat, kurula bana zor geldiğinden koşa koşa gidip yenisini almadım. 



Avene Cleanance SPF 50 Güneş Kremi; Aslında kimyasalmış, fizikselmiş çok da irdelemeden idareten almıştım ama sevdim. Kolay emiliyordu, yağlı hissiyat bırakmıyordu ve üzerine makyaj yaparken sıkıntı çıkartmıyordu. Tek eksisi çok düzgün çalışmayan pompasıydı bence. 

Korres Grapefruit Maske; sevdiğim bir maskeydi, cilde anında aydınlık görünüm vaad ediyordu ve başarılıydı da bence. Tekrar Korres satan bir ülkeye  yolum düşerse -elimdeki milyon tane maske biraz alamış olursa- alırım. 

Korres Damsk Rose Maske; Bu da durulanmayan nem maskesi şeklindeydi, özellikle kışın arındırıcı maske vs yaptıktan sonra kullanıyordum. Hem güzel nemlendiren hem de ağırlık yapmayan sevdiğim bir üründü. 

Estee Lauder Advanced Repair Serum; Çok meşhur ve sevilen bir serum biliyorsunuz, fiyatı da oldukça yüksek. Ben kullandığım aman aman bir etkisi görmedim. Yapısı, kıvamı güzel ama o fiyata bir sürü alternatif serum bulabileceğim için tekrar almayı düşünmüyorum yakın zamanda. Ancak çok indirimli kampanyalı vs denk gelir ve elimde başka serum olmazsa o zaman düşünürüm. 

-- Ve Bitti--

Son yaptığım alışverişlerle elimde çok fazla sayıda cilt bakım ürümü biriktirmişim bu ara, hatta bazılarının tüketim tarihlerinin de geçmek üzere olduğunu fark edip üzüldüm. Dolayısı ile cilt bakım ürünlerimi daha düzenli kullanmaya başlamam lazım acilen. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli