27 Temmuz 2012

BIODERMA // SEBIUM FOAMING GEL

Bioderma markasını seviyorum genel olarak. Geçen sefer yaptığım kampanyalı alışverişten kocaman bir Foaming Gel`im olmuştu. Kullandığım Bioderma`lardan gayet memnun kaldığımdan bunu da denemek için sabırsızlanıyordum. 


Yağlı ve akneli ya da akneye eğimli ciltler için günlük temizleme jeli. 500 ml`lik kocaman bir ambalajda. Sıvı sabun gibi bir görünüşü var :) Bu görünüşünden heralde, günde 2 seferden fazla kullanıyorum. Sıcakları da bahane edip, günde 3-4 sefer yüzümü yıkıyorum bu jel ile. Hafifçe köpürüyor, orta derecede bir temizleme sağlıyor bana göre. Bu kadar sık kullanmak doğru değil aslında ama gene de kuruma yapmadı ben de. Çok keskin bir ürün gibi etki etmedi bana, o yüzden sık sık kullanmakta sakınca görmedim. Bitene kadar kullanırım bu ürünü sanıyorum. Sıcaklar azalınca günde 2 seferden fazla kullanmam.



Parfümlü içeriği ama rahatsız edici bir parfüm kokusu yok. Bazı ürünler o kadar faza kokuyor ki, oda spreyi sürüyormüşüm gibi hissediyorum, sevmiyorum. Bu jeli o bakımdan da sevdim. Bu tarz ürünlerde genelde  iyileştirici bir etki gözlemleyemiyorum ben, sadece yıkadıktan sonra yüzümde oluşan bir temizlik duygusu oluyor. Tedavi edici etkiyi gözlemlemek için daha uzun süre kullanmak gerekiyor sanırım.  

Oldukça uzun süre kullanabileceğiniz, hafif bir temizleyici jel bana göre.


İçeriği de bu şekilde. Parabenler de olmasaymış keşke...

Bioderma ise ürünün özelliklerini bu şekilde belirtmiş:

Akne eğilimli ve yağlı ciltlerin ihtiyacı, sebum dengesinin tekrar sağlanmasıdır. İşte Sébium serisi de bu dengenin sağlanmasına yardımcı ve sebum kalitesinin yükseltilmesine destek olan ilk bakım serisidir. Fluidactive® kompleksi sayesinde karma ve yağlı cildin dengesini geri kazanmasına yardımcı olur.

Sébium Foaming Gel karma ve yağlı ciltlerin günlük kullanımına yönelik deterjan içermeyen likit temizleyici, derin temizleyici ve makyaj çıkarıcıdır. Sabun içermez, cildin hidrolipidik katmanı ile uyumludur. Çekici mavi rengini anti bakteriyel bakır sülfata borçludur. Çinko glukonat’ın anti bakteriyel etkisiyle temizlik ve korumayı bir arada sunar. Ciltte kuruma yapmaz.

Nemli cilde uygulanarak köpürtülür, nazikçe uygulandıktan sonra durulanır.

Güzel olan tarafı ise, şu suralar 1 alana 1 bedava kampanyası olması. Stok yapmak için ideal ay ada daha iyisi paylaşacak bir arkadaş bulmak :) Bir de onlineeczanem`den dün yaptığım alışveriş var. Yarın ayrıntılı anlatırım, orada da güzel Bioderma kampanaları var...

12 yorum:

  1. merhabalar :) bu ürünü almayı gerçekten çok istiyordum fakat daha önce hiç bir yerde paraben içerdiğine dair bir yazı okumamıştım belki de gözümden kaçmıştı bilmiyorum ama nedense bu üründe paraben olma ihtimalini aklıma bile getirmemiştim. İçeriğini paylaşman çok güzel olmuş. İçerisindeki sodyum hidroksit, parabenler ve şeker türevleri nedense bu ürünü almamam gerektiğini hissettirdi bana :) Aydınlatıcı yazı için tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, elimd varsa ürünlerin içeriklerini paylaşmaya dikkat ediyorum. Ben de almadan önce bilmiyordum içeriğini. açıkçası ben de Bioderma`larda olmaz diye düşünüyordum, biraz hayal kırıklığına uğradım ama kullanmaya devam ediyorum

    YanıtlaSil
  3. I have to say, while looking through hundreds of blogs daily, the theme of this blog is different (for all the proper reasons). If you do not mind me asking, what's the name of this theme or would it be a especially designed affair? It's significantly better compared to the themes I use for some of my blogs.

    YanıtlaSil
  4. BEN Bİ KAÇ AYDIR KULLANIYORUM ŞİŞEYİ YARILADIM DİYEBİLİRİM.ETKİSİ ÇOK NET.CİLDİM KARMA VE HASSAS..SAYESİNDE PARLAMA ORTADAN KALKTI KURUTMUYOR SİVİLCELERİ ENGELLİYOR.sABAH AKSAM KULLANIYORUM COK MEMNUNUM VALLA:) SABIRLA DÜZENLİ KULLANIN SONUCU GÖRECEKSİNİZ:***

    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  5. Bu şekilde yorumlar okuyunca daha bi bağlanıyorum kullandığım ürünlere :) umarım sendeki kadar işe yarar bende de

    YanıtlaSil
  6. paraben olması sorun etmiyor çünkü vucutta parçalanarak eriyor.

    YanıtlaSil
  7. Yuzu köpürttükten sonra hemen yikicakmiyiz yüzümüzde beklicek mi belirli bir süre

    YanıtlaSil
  8. erkeklerde kullanabilirmi bu ürünü

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben bu jeli doktor tavsiyesiyle aldım bir ay kullanmami önerdi lakin jel bende pul pul dökülmeler ve kizarikliklar yaptı sürenin dolmasına yalnızca 13 gün kaldı acaba kullanmayı bırakmalı miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizde tahrise sebep olduysa ve kotuye gidiyorsa birakin bence hemen. Ilac degil sonucta bu. Cilt tipinize ve sikayetinize uygun daha nazik kopuk bir temizleyici bakin ve yagsiz guzel bir nemlendiriciyi duzenli kullanin bence

      Sil

Yorumlarınız değerli