26 Temmuz 2013

KIEHLS // Rare Earth Gözenek Küçültücü Maske

Kiehls Rare Eart Deep Pore Cleansing Masque, 62TL, 142g
Bu maskeden bahsetmek için sabırsızlanıyorum bir süredir. Kiehl`s bloglarda sıkça duymaya başladığım bir marka olunca ben de denemek istedim. Bu maske ilk alışverişimdi. Alışveriş yazısı ve yanında gelen testerlar vs. hemen şu yazımdaydı. 


Kiehl`s bir çok üründe olduğu gibi bu üründe de çok iddialı! Ben de abarttıklarını düşünmüyorum açıkçası...



Kil içerikli maskenin temizleme yanında temel hedefi gözenek küçültmek. Kremsi yapıda, çok katı olmayan kolay uygulanabilen bir maske. Ben temizleme etkisi fazla olan maskeleri sevenlerdenim yani maskeyi yüzümden yıkadıktan sonra ciddi bir arınma görmek hoşuma gidiyor. Çoğu maske, yüz temizleme jelinin verdiğinden daha fazla bir temizleme hissi vermiyor çünkü. Bu maske o açıdan sevdiklerim arasına girdi. Bugüne kadar denediğim maskeler içinde ciddi anlamada beğendiğim 1 maske daha vardı (DDF Sulfur Terapeuthic Mask, fiyatı 120 TL civarındaydı diye hatırlıyorum) Kiehls`in kil maskesi de ciddi ciddi beğendiğim maskeler içinde 2. oldu. 


Benim cildim karma, bazı bölgeleri aşırı olmamakla birlikte yağlı, bazı bölgeleri kuru. Kuru olan bölgelerde bir hassasiyet yaratmadı, yalnız yüzüme sürdüğümde hafif bir yanma hissi oluşuyor ama çok rahatsız edici ya da tahriş edici bir etki yapmıyor. Yıkadıktan sonra da cildimde gerginlik hissetmiyorum, içeriğinde bahsettiği yulaf çekirdeği tozu ve aloe vera`nın etkisi bu anlamda hissediliyor gerçekten.


Maskeyi ince bir kat halinde sürüyorum, çabuk kuruyor. Yüzde fazla bekletmemek gerekiyor çünkü oldukça sertleşiyor ve can acıtıcı olabiliyor. Yaklaşık 20 gündür kullanıyorum (haftada 1 veya 2 kez) gözenek küçültme etkisini gözlemlemek çok zor fakat gözenek küçültücü ürünleri ve toniğimi düzenli kullandığımda etkilerini hissediyorum. Bu ürünün de tonikle ya da serinin diğer ürünleri ile desteklendiğinde bu anlamda etki edeceğine inanıyorum.

Özet olarak cildimde bıraktığı temizlik hissini, cildimi kurutmamasını oldukça beğendim. Kullanım ömrü 12 ay, bu sürede rahat yetecek bir ürün. Tek sevmediğim nokta ambalajı oldu! Bu tarz büyük kapaklı ürünler açıp kapattıkça zamanla kuruyor ve katılaşıyor. 


Serinin diğer ürünlerinden de denemek istiyorum zamanla..


Maskeyi ayrıntılı incelemek isterseniz, hemen burada Ben daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi 2 sefer telefonla sipariş verdim ve memnun kaldım. Şu anda da aklımda bir sürü ürün var ama bir fırsat bulduğumda mağazalarına gidip daha ayrıntılı incelemek, ona göre alışveriş yapmak istiyorum.


3 yorum:

  1. Bende bu üründen yakın zamanda aldım ve çok memnun kaldım.
    Hem çok bereketli bir ürün hemde cildimde hassasiyete neden olmamasından ötürü çok sevdim.
    Sanırım bittikçe alacağım ürünler arasında yerini aldı.:)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü ben de kullanıyorum yaklaşık 2 ayı aşkın süredir ve gerçekten başarılı. Gözenek küçültme etkisini göremeyince diğerlerini de aldım temizleyici ve tonik. 3'ü bir arada kullanılışa daha başarılı sonuç çıkıyor ortaya.

    YanıtlaSil
  3. @melal: evet kesinlikle kurutmuyor, germiyor cildi ben de o açıdan çok sevdim.

    @zuhal: doğru tahmin etmişim demek ki :)) ben bu seriden mi alsam başka serilerini mi alsam temizleyici tonik olarak kararsız kaldım. En iyiyi bi mağazaya gitmek olacak sanırım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli