27 Haziran 2013

KIEHL`S // İlk Alışveriş

Kiehl`s markası bir süredir gözüme takılıyordu. Açıkçası şu 28 günlük iksir muhabbeti çok samimi gelmese de, 
beğenilerine güvendiğim birkaç yerde daha okuyunca, ben de denemek istedim. Mağaza sayısı oldukça sınırlı olduğudan, telefonla alışverişi tercih ettim.

kiehls.com.tr`de biraz bakındıktan sonra gözenek küçültücü, Rare Earth maskeyi (62 TL) gözüme kestirdim. Aslında birkaç parça ürün daha vardı almak istediğim ama ilk alışveriş olduğu için biraz temkinli davrandım sanırım.


Kiehl`s Bağdat Caddesi mağazası telefon ile sipariş alıyormuş, 0850 221 34 83 bu numara ile görüştüm. Ürünler hakkında da birkaç bişey sordum, gayet ilgili davrandılar. Daha sonra mail adresime banka hesap numaralarını ilettiler, ben parayı yatırdım ve ertesi günü ürünlerimi kargoladılar...


Kargo ücreti alıcıya ait ama Aras Kargo`ya 2.90tl ödedim sadece. Ürünün paketlenmesini, ambalajını vs. çok sevdim. 


Bir de Kiehl`s in tester konusunda da oldukça bonkör olduğunu, arayıp sadece tester isteseniz bile gönderdiklerini söylüyorlardı. Ben de merak ettiğim diğer 2 ürünün testerını istedim.


Benim istediğimden daha fazla tester göndermişler. Şu an kullandığım ürünler bitsin, deneyeyim diye sabırsızlanıyorum. 


Telefonla alışverişe pek sıcak bakmasam da, bu alışverişten oldukça memnun kaldım. Ürünlerden de memnun kalırsam, devamı gelecek. Benim için yepyeni bir marka, denemek istediğim çok ürünü var...

7 yorum:

  1. Maskeyi uzun zamandır kullanıyorum gözeneklerimi çok iyi temizliyor. Gözeneklerimi küçülttü mü sanki ama kesinlikle evet diyemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. @zuhal gundogdu: benim icin de temizlemesi onemli olan. Gozenek icin ozellikle almadim acikcasi. Iyi temizliyor diyosan sevindim

    YanıtlaSil
  3. yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. @audrey: şimdi Clinique anti blemish maske kullanıyorum baya da var içinde, bitmesini beklesem mi yoksa hemen buna başlasam mı bilemedim

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan benim de çok merak ettiğim bir ürün bu, aynen bende de şu an clinique anti blemish solutionns maskesi var bitince deneyebilirim:)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. @asude glaze: clinique bana biraz hafif kaldı sanırım bitmesini beklemeden buna geçiş yapacağım :)

    @pelin cn: teşekkür ederim :) Kargoların hepsi sorun çıkartabiliyor maalesef, ben de çoğundan şikayetçiyim ama bu siparişimde hiç sorun olmadı, fiyatı da çok uygundu.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli