12 Ocak 2014

Alışveriş // feelunique.com

Son zamanların popüler sitesi feelunique`den 2. alışverişim oldu. Bilmeyenler için site 20$`ın üzerine ülkemize ücretsiz gönderim yapıyor (takipsiz kargo ama maalesef). 20$ altına ise kargo ücreti 3$


Sitede Maybelline`in color tatto`larının bizde bulunmayan bordo rengini gördüğüm anda sepete ekledim. Çünkü yurt dışından alanlarda gördüğümde çok beğenmiştim rengini. Tam da Mac`de bu renklerde paint potlara bakarken bunu bulunca, Mac`i biraz daha erteledim. Metallic Pomegranate renginden bahsediyorum bu arada. 8$ civarındaydı fiyatı da.

Yine aldığı övgülere dayanmayıp sepete eklediğim ürünlerden birisi de Rimmel Wake Me Up Concealer oldu. Çok concealer meraklısı bir insan olmamama rağmen bu serinin ürünlerini merak ediyordum. Bunlarda ülkemizde bulunmayan ürünlerden maalesef. Bunun fiyatı 9$ civarında ama ben alırken 2-3$`lık bir inidirimi de vardı sanırım. Serinin fondötenini de merak ediyorum ama onu alıp almamakta kararsızım. Concealerın rengi uymazsa yüzümde kapatıcı olarak değerlendirim bir şekilde diye düşünüyorum ama fondötenin rengi uymazsa değerlendirmesi daha zor oluyor.  


Badger Balm`lar da sepetimi 20$`a tamamlamaya çalışırken denk geldiğim ve ambalajına bayıldığım ürünler oldular. Bunların fiyatları 6-11$ arasında. Yine indirimde olan çeşitlerinden tercih ettim denemek için, daha uygun fiyata aldım. Badger Balm`lar organik sertifikalı ve içindekiler listesi 4-5 üründen oluşan temiz ürünlerden. Farklı bitkisel aromalar içeriyorlar. Örneğin lavanta içeren lacivert kutu Sleep balm olarak adlandırılmış. Almadan önce bir kaç yabancı blogda güzel yorumlar da okuyunca karşı koymadım.

Hepsinin ayrıntılı yazıları ilerleyen günlerde blogda olacak. feelunique de ürün seçeneği çok çok fazla değil ama bu tarz bizde bulunmayan düşük fiyatlı ürünler için iyi bir seçenek. Burt`s Bees ve Real Techniques de bu siteden devamlı baktığım markalar. Bunların dışında benim dikkatimi çeken markalardan The Balm, Benefit ve Bliss ürünleri de satılıyor ama fiyatları ülkemize oranla çok uygun değil. Ürün fiyatları da yüksek olunca riske atmaya hiç değmez diye düşünüyorum.

Son olarak klasik şekilde Ptt kargo ile geliyor ürünler. Tahmini teslimat süresini site 30 gün gibi belirtiyor. Benim ilk alışverişim 23-24 günde, ikinci alışverişim de 13-14 günde geldi. 



12 yorum:

  1. Tam da bu siteye bakıyordum şimdi :) güle güle kullan canım aldıklarını

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım rastgele geziniyordum ve senin yazını gördüm maybelline color tattoo ve gel eyeliner hakkında bilgi edinmek için denemek istiyorum ilk senin yazını okudum ve hemen izleyicin oldum bende bloğuma beklerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan gümrüğe takılmamasına sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Selenay; teşekkürler :)

    Kozmetik Sihiri; ikisi de güzel ürünler, denemelisin.

    Ceyda; teşekkürler. Nazar değdirmeyeyim kendi kendime ama bugüne kadar aldığım hiç bir kozmetik gümrüğe takılmadı :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan aldıklarını. Wake me up fondöten çok iyi gerçekten ben de severek kullanıyorum ama concealer ın o kadar iyi olmadığını duymuştum.Ben de feelunique.com'dan 2 kez alışveriş yaptım yalnız para birimi olarak pound u seçince 20$ sınırı filan olmuyor bildiğim kadarıyla. Ne kadarlık ürün alırsanız alın kargo bedava oluyor. Ama zaten pound'un da almış başını gitmiş olduğunu düşünürsek sanırım dolar da pound da seçsek aynı hesaba denk geliyor.

    YanıtlaSil
  6. Kırazlı Dondurma; teşekkürler, poundu seçince kargo olmaması ilginç geldi, denemiştim şimdi merak ettim denedim de her halukarda kargo ücreti var :) Pound değeri daha yüksek olduğu için bedava kargo tutarı sınırı daha düşük sanırım sdece. Yine de diğer yabancı sitelere göre çok makul bu sitenin kargo fiyatları

    YanıtlaSil
  7. merhaba güle güle kullanın bende almayı düşünüyorum bu siteden ama sorum olacaktı size, bu siteden alışveriş yapınca sizden TC numaranızı isteyen bi site oldumu bide 2. alışverişim demişsiniz arasında ne kadar zaman var cunkı yurtdısından 2 ay arayla olmak sartıyla yılda 5 kez 75 Euroyu sınırını aşmama hakkımız falan varmış?? ben daha yenı amazondan alısverıs yaptım bu ay, ondan soruyorum benden Tc no ıstedıler takıp etmek ıcın sayacaklarmıs bu bır oldu mesela benım alısverısım umarım anlatabılmısımdır, sızde bılgılerınız paylasırsanız cok memnun olurum sevgıler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, bana şimdiye kadar tc kimlik numarası soran olmadı. Ama genelde 20-25$ civarında küçük alışverişler yapıyorum. Siteye üye olurken tc kimlik numaramı vermişimdir muhtemelen, belki o şekilde de takip ediyor olabilirler. Bilemiyorum bu gümrük işleri çok karmaşık ve uygulamalar birbirini tutmuyor genelde

    YanıtlaSil
  9. ben bu siteden alışveriş yaptım ama bana ürün gelmedi bende iade istedim.
    onlarda bana bu emaili gönderdi.Thank you for your email.

    Please could you confirm your original delivery address in text, before any further action is taken.

    Best regards,
    sipariş adresini onayla diyor nasıl yapacam bilgi verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  10. Bu maile yanit olarak, kargo adresinizi tekrar onlara yazip gonderebilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende 2 gün önce sipariş verdim. Sipariş tutarım 14.50euro'du üstüne tax koyarlarmı ? ek bi ücret daha ödeyecek miyim bilemedim :/ Siparişmdi zoella'dan krem ve vücut losyonu sizce gümrüğe takılırmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kucuk miktarlar sorun olmuyor genelde, o tutar icin vergi isteyeceklerini sanmam. Ama cidden saglari sollari hic belli olmuyor. Ben bikac ay once baska bi siteden 40dolarlik alisveris yaptim sorunsuz geldi. Gecwn hafta tekrar birebir ayni alisverisi yaptim, aldiginiz urunler icin domtor raporu getirmeniz lazim dediler. Anlamak mumkun degil.

      Sil

Yorumlarınız değerli