10 Ocak 2014

Kiehl's // Blemish Kontrol Sivilce Kremi

Kiehl's Blemish Control Daily Skin Clearing Treatment, 30ml, 85tl


Sivilceleri yatistirmayi, tedavi etmeyi hedefleyen bir krem. Birkac ay once Kiehl's Ultra Facial oil free serisi ile birlikte almistim. Genelde bildiginiz uzere sivilce karsiti urunlere fazla umit baglanir. Hele de fiyati yuksek bir urunse umitler daha da artar. Bu hataya cok dusmus biri olarak, bu kremi almayi dusunmuyordum aslinda!


O gun satis gorevlisinin (Bagdat Caddesindeki magazadan almistim) muhabbetinden ve yonlendirmelerinden memnun kaldigim icin aldim birazcik. Kendisinin de kullandigini ve cenesindeki minik sivilcelerin bu sekilde gectigini soyledi. Etkisini gec gosterecegini, sıkılmadan kullanmam gerektigini belirtti.

Ben de aynen oyle yaptim. Bunu aldigim donemde benim de cenemde minik sivilceler vardi. Bir turlu kesilmiyordu, dokundukca da daha cok yayiliyordu. Hemen kestirmeden soylemem gerekirse bu kremi bitirdim ve son 1 aydir bu tarz bir sivilce sorunum yok! 

Ama kremden mi yoksa, o da oyle bir donemdi kendi kendine gecip gitti mi cok emin degilim acikcasi cunku kremi kullandigim donem boyunca zaman zaman gecip, 1 hafta falan icinde tekrar basladigi olmustu.

Cilt altindan gelen daha sorunlu sivilcerde ise ya hic etkisi olmadi ya da cok az oldugu icin fark edemedim.


Urun bilgisinde leke olusumunu azalttigi soylenmis ama ben de oyle bir etkisi olmadi kesinlikle. 


Son olarak ince yapili, kolay emilen ve surdugunuzde ciltte yanma yapmayan, uzun vadede etki etmesi muhtemel bir krem.  Butcenizi cok zorlamiyorsa alip deneyebilirsiniz bence ama zorluyora "alin, verdiginiz paraya degecek" diyemiyorum. 


2 yorum:

  1. evet ben de bu kadar para vereceksem işe yarayacağına emin olmak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Audrey; 1 tüpü bitirdim emin olmadım hala :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli