2 Ocak 2014

Kiehl`s // Facial Fuel Peeling

Kiehl`s Facial Fuel Energizing Scrub, 100ml, 52TL


Birkaç ay önceki Kiehl`s alışverişimden kendisi ama stokçu zihniyetten ötürü bir türlü denemeye fırsat bulamamıştım. Aslında erkek serisinin ürünü fakat gözenek büyüklüğünü ve yoğunluğunu beğendiğim için fazla takılmadım.


Kayısı çekirdeği, kafein, mentol, E vitamini, limon ve portakal kabuğu var içeriğinde. En ağır basanı mentol, kullandıktan sonra belirgin bir ferahlık/yanma gibi bir his bırakıyor.


Temizleme, duru gösterme etkisini gayet başarılı bana göre. Tanecikleri çok küçük değil, cildiniz hassassa tahriş edebilir ya da daha küçük/yumuşak partiküllü peelingleri seviyorsanız beğenmeye bilirsiniz. 


Benim arada kaldığım bir ürün oldu, temizlemesini beğendim ama mentollü oluşunuz sevip sevmediğimden çok emin olamadım. Elimde başka peelinglerim de olduğundan bunu erkek arkadaşım için kenara ayırdım, sanırım o daha çok sevecek. Elimde başka peeling olmasaydı kullanabilirdim ama...


Tam içeriği ise bu şekilde. Bakımlı/bakımlı olması arzulanan sevgiliye güzel bir hediye olabilir, mentollü ve orta büyüklükte tanecikli peelingleri seviyorsanız sizin için de iyi bir seçenek olabilir.

Kiehl`s`in bunun haricinde 2 tane daha peelingi var. Birisi cildi soyma etkili, sivilceli ya da sorunlu ciltlere kesinlikle tavsiye edilmeyen, birisi de daha minik gözenekli bir peeling. Elimdekiler bittikten sonra ikisini de denemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli