22 Ocak 2014

En sevdiğim Makyaj Malzemelerim

Makyaj ürünleri ilk alındığında sıcağı sıcağına çok hoşumuza gidebiliyor çoğu zaman. O anın sevinci ile yazılıyor genelde ama bir süre kullandıktan sonra ya insanın hevesi kalmıyor ya da sıkıldığını, ilk anki kadar güzel hissettirmediğini fark ediyor. Uzun süredir kullandığım (Maybelline color tattoo hariç) ve hala çok  beğendiğim ürünleri toparladım. Daha önce çoğunun ayrıntılı yazılarını yazmıştım ama bu postta 1`er cümle ile kısa kısa bahsediyorum.


1 ♥ Shiseido Makyaj Bazı: 
denediğim Clinique ve Benefit bazlara göre daha çok sevdiğim, krem formlu ve ağırlık yapmayan bir baz.

2 ♥ Clinique Anti Blemish Fondöten: 
Yağlı ciltler için birebir, forever, love, mutluluk falan falan :)

3 ♥ Clinique Airbrush Concealer: 
Muadili bulunabilir ama Clinique sevgisi kontenjanından listeme giriyor.

4 ♥ Clinique Clarifying Pudra:
Bu listeye girmesinin sebebi süngerle uygulandığında oldukça kapatıcı olması, fırçayla uygulandığında hafif olup makyajı sabitlemesi. Sadece sabitleme amaçlı pudraların birbirinden farkını çok göremiyorum ama kapatıcı pudralar, sorunlu ciltler için bb kremin üzerine kurtarıcı olabiliyor.

5 ♥ Benefit Boi-ing Kapatıcı: 
Cildimdeki lekeler için kapatıcı olarak kullanıyorum, antibakteriyel, yumuşacık çok kolay sürülüyor, güzel kapatıyor ve hiç ağırlık yapmıyor. Gözaltları için de fena değil.

6 ♥ The Balm Nude Tude:
Balm paletleri içinde kesinlikle en sevdiğim, içindeki renkler inanılmaz kullanışlı. Elinizde yoksa ilk indirimde edinin derim.

7 ♥ Mac Paint Pot Utterly Becoming:
Geç tanıştığıma pişmanım, performansından ve hem nude tonlu far hem de far bazı olarak kullanılabilmesinden çok memnunum.

8 ♥ Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate : 
Fiyatına göre çok başarılı bulduğum bordo/kahve arası güzel bir renk.

9 ♥ Mac Prolong Wear Soft Sell : 
Hem gösterişli, hem gösterişsiz kalıcı bir renk, çok ıslak görünümlü değil ama mat da değil, uzun zamandır en sevdiğim rujlardan.

10 ♥ Mac Riri Bronzer/Allık: 
Allık kısmı rezalet olsa da bronzer kısmına bayılıyorum. Benefit Hoola ve Nars Laguna`dan daha başarılı buluyorum.

11 ♥ Nars Soulshine Allık Paleti:
Bu güne kadar aldığıma en en en memnun olduğum şey sanırım. Nars`ın one night stand`inden daha çok seviyorum bunu.


6 yorum:

  1. Clinique Anti Blemish Fondöten ve The Balm NudeTude palet için aynı hisleri paylaşıyorum. Verilen parayı sonuna kadar hak ediyorlar. :)
    Mac Paint Pot Utterly Becoming ilk defa sende gördüm. Şimdi netten swatchlarına baktım da Painterlyden daha hoş gibi sanki! En yakın Mac'e koşmam gerekiyor.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Weba; :))) renk girince işin içine göreceli tabi ama ben çok kullanışlı buluyorum Utterly Becoming`i

    YanıtlaSil
  3. Çooook başarılı olmuş bu post bayıldım
    bayıldım!!! Mac utterly'i aklıma soktun bakalım nasıl dayanıcııım

    YanıtlaSil
  4. canım ben de clinique anti blemish fondöten almıştım,2 sene oluyor,gerçekten güzel ancak bence tek eksiği spf inin olmaması,o yüzden ben fazla kullanamadan bir de baktım 24 ay geçmiş,biliyosun ki ömrü 24 ay ben de dün üzülerek attım çöpe:((
    www.pembealliksiyahrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Serinus; biraz daha düşün araştır vazgeçmezsen ufak bir esneklik yapıp alıverirsin bşy olmaz :) beğenmene çok sevindim.

    Özden; evt spf`si de olsaymış süper olurmuş ama altına sürdüğüm nemlendiriciyi spf`li kullanarak hallediyorum ben o eksiği

    YanıtlaSil
  6. Clinique Anti Blemish fondoteni denemem lazim, daha T bolgemde parlama yapmayan ideal fondoteni bulamadim.. Eline saglik cok guzel yazi olmus :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli