17 Ocak 2014

Maybelline // Color Tattoo Metalic Pomegranate

Maybelline Color Tattoo, Metalic Pomegranate, 7$ 

Maybelline Color Tattoo`lar oldukça popüler ve sevilen ürünler bildiğiniz gibi. Ben içlerinden sadece 2 renk beğenmiştim. Pembeli olan ve bej olan renklerini almıştım şimdiye kadar, diğer renkleri pek bana hitap etmiyordu yalnız bu serinin bizde olmayan bordolu rengi de çok hoşuma gitmişti gördüğümde. 


feelunique`de satıldığını görünce kaçırmak istemedim. Fiyatı da 7$, aşağı yukarı bizdeki indirimsiz fiyatı ile aynı olunca direk sepete attım.  aslında tam hayal ettiğim gibi bir bordo çıkmadı, kahve tonları içeriyor ama yine de rengini beğendim. Zaten bu sıralar koyu renk far arayışındayım sürekli.


Bilmeyenler için yapısı kremsi, kolay sürülen ve kalıcılığı da fena olmayan ürünler. Bu hatırı sayılır ölçüde sim içeriyor. Zaten serinin diğer renkleri de oldukça simliydi. Mat yapıda 1 ya da 2 rengi vardı diye hatırlıyorum. Herşeyin içine simi basmasalar nasıl güzel olurdu aslında.


Aşağıdaki fotoğrafta yoğun ve hafif sürülmüş hallerini görüyorsunuz. Dediğim gibi tam bir bordo değil, benim hayalimdeki bordo değil en azından ama yine de koyu renk severler için güzel bir renk. Mac Paint Pont alma isteğimi 1-2 ay engelleyebileceğini umuyorum.


***Bu aralar yine bir Wish list yapma niyetindeyim. Bir önceki wish listimde sadece Clarisonic kaldı sanıyorum. Bu konuda kararsızdım, popülerliğine kapılıp gereksiz olabilecek bir masrafa girmek istemiyordum ama güvenilir ağızlardan memnun olduklarını duyunca almaya karar verdim. Bu arada twitter`dan da Şubat başında 100lira zamlanacağını duydum, sizin de haberiniz olsun.
*** Ve birkaç hafta önce başlattığım kozmetik diyetim gayet iyi gidiyor. O günden beridir hiç bir şey almadığımı gururla söylemek istiyorum :) (Bu posta konu olan sipariş hariç) Clarisonic ile birlikte belki 1-2 parça ürün daha alırım ara ödül olarak ama sonra tam gaz diyete devam!

4 yorum:

  1. bu farı bende çok isteyerek NewYork'a gittiğimde almıştım, daha kapağını bile açamadım. Ama testerdan baktığımda çok beğenmiştim, bu seride bana giden en iyi renk bu.Clairosonic'in bu kadar uygun fiyata satılmasına şaşırıyordum zaten, alıştık yabancı markaları iki katı fiyata almaya.Ama dolar ve euronun gidişatı bizi mahvedecek belli ki :(

    YanıtlaSil
  2. Simleri olmasaymış çok daha güzel olurmuş bence, ama rengi yine de harika. :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Clsrisonic aldığımdan bu yana ben de diyetteyim. İçim çook rahat ama belki Bobbi Brown nude koleksiyonu için minicik bozarım kısmet tabii. Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Nilgün; euro dolar sadece kozmetikte mahvetse bizi amenna ama hayatın her alanında mahvediyor maalesef. Yinede alabilirsem zam gelmeden alıcam Clarisonic`i

    Selenay; Kesinlikle simsiz olmasını tercih ederdim ben de!

    Serinus; bu sabah rüyamda Sephorada Clarisonic alıyordum. Farz oldu bi aksilik olmazsa bu haftasonu alıyorum :) Ondan sonra daha sağlam bi diyete girerim ben de herhalde. Şu an sadece cilt bakım ürünlerini yasaklamıştım ama ondan sonra makyaj ürünlerini yasaklamak da şart olacak.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli