8 Ekim 2014

Alışveriş // Mac, Sephora, The Balm

Bayram tatili dolayısı ile Antalya`daydık. Şehir dışına çıktığım zaman bir şeyler almadan geri dönemeyenlerdenim ben de. Gerçi çoğu aklımda olan şeylerdi ama MAC`deki minik set ve mağazada bırakmaya gönlümün razı gelmediği Mickey`li bir Oysho takım fazlalık oldu. 


Sephora`da "Eskiyi getir yeniyi götür" indirimi vardı duymuşsunuzdur. Sephora markalı ürünlerde %30 indirim Ekim sonuna kadar devam ediyor. Sephora`nın makyaj malzemelerine pek ilgi duymadığım için fırçalara yöneldim direk. Pro serisinden 56 ve 57 numaralı fırçaları aldım. Sırasıyla fondöten ve concealer fırçası olarak geçiyorlar. İndirimsiz fiyatları 70 ve 60 TL`ydi. İksini de 1`er kere kullanıp oldukça beğendim. Ayrıntılı yazıları birkaç gün içinde blogda olacak.  


Gratis`de bayram indirimi dolayısı ile The Balm`larda %50 vardı. Birkaç gün bu şekilde indirim yaptıktan sonra, birkaç gün de farklı markalarda, farklı oranlarda indirim yaptılar. Watsons da aynı şeyi yaptı. Ben bu durumdan pek hoşlanmadım ama yine de Nude Dude palette aklım kalacağından kardeşime ısmarlamıştım. Benim baktığım birkaç mağazaya henüz gelmemişti ama kardeşim Antalya`da bulmuş. Onun da ayrıntısı kısa zamanda gelecek ama ilk izlenim olarak çok da bayılmadığımı söyleyebilrim sanırım. İndirimsiz fiyatı 60TL

Mac`den sadece renkli kaş maskaralarından almaya niyetliydim. Bir tane kaş maskarası alıp kasada ödemek üzereyken bu minik set gözüme takıldı. 


Maskara, besleyici kirpik bazı, siyah göz kalemi ve 30ml`lik göz makyaj temizleyicisi. (116TL) Daha önce bu maskarayı kullanıp beğenmiştim. Elimde de fazla stok olmadığından dayanamadım bir an. Fiyatı tek tek hesaplandığında makul ama normalde göz kalemi ve bazı almayacaktım, onu düşünürsem her halükarda zarardayım :/ 

Bunların haricinde fotoğrafta olmayan bir de Artnet fondöten fırçası aldım. Cosmetica`yı bulmuşken ve uygun fiyatlı bu fırçalar hakkında olumlu şeyler duymuşken denemek istedim. 

Aldıklarımdan instagramda`da bahsetmiştim, takip etmek isterseniz kullanıcı adım;
"modamasallari"

7 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan canım fırçaların yazısını merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güzel günlerde kullan, alışverişe çıkasım geldi! =) Instagram'dan takibe alıyorum hemen

    YanıtlaSil
  4. Balbocegi ile Kozmetik; tesekkur ederim :)

    Miss Firuz; tesekkurler, fazla gaza gelmeyin :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan tatlim! rifat yüzüak diye bir blog var makeupartist ünlülerin makyaj masalarini cekmis ve orda görmüstüm ilk kez bu mac mascarasini, bir ünlü kullaniyordu :)

    YanıtlaSil
  6. viva makyaj; evt popüler bir ürün :) teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli