15 Ekim 2014

Urban Decay Naked 3

Urban Decay`in Naked far paletlerinin ünü malum. Ülkemizde satılmadığı için ulaşılması zor. Hal böyle olunca paletler daha da arzu edilir hale geliyorlar. Ben çok ölüp bitmememe rağmen, Amerika satış fiyatı olan 54$`a alabilme imkanım olunca kaçırmamıştım bu fırsatı.



Elime geçince de pişman olmadım. En güzel yanı ambalajının, fiziksel görünümünün tatmin edici olması bana göre. Alüminyum, sağlam ve şık bir ambalajı var. Büyükçe bir boyutu olması da benim hoşuma gidiyor. Çantada taşınması düşünülmeyen bir ürün olduğunda, bir dünya para verdiğim ürünlerin küçük şeyler olması  hoşuma gitmiyor. 


İçinden çıkan çift taraflı fırçası da yumuşak ve kullanılabilir bir fırça. Bir de artısı, bu paletle birlikte UD göz makyaj bazlarının 4 çeşidinin de kocaman kocaman testerlerını göndermeleri. 


Renklerine gelirsek; palet 12 renkten oluşuyor. Her renk 1.3 gram. Ne büyük ne küçük, gayet yeterli miktarlar. Renklerin tek tek tanımları ve swatchları internette istemeyeceğiniz kadar var. O yüzden çok fazla ayrıntıya girmeden genel olarak bahsetmek istiyorum. 


Renklerin tamamı pembe ve toprak tonlarında. Pembe, normalde far için tercih  edeceğim en son renklerden birisi olmasına rağmen, paletin renkleri oldukça doğal ve hoş duruyor.

12 renkten 3 tanesi mat, 9 tanesi de ışıltılı. Günlük kullanıma engel teşkil edecek boyutta ışıltılar değil ama. Sadece "dust" (soldan 2.) sim derecesinde ışıltı içeriyor, günlük kullanım için fazla olabilir


Tonlar cidden hoş, özellikle bu koyu olan 6`yı çok beğeniyorum. En koyu olan "blackheart" ise favorilerimden bir tanesi sanırım. Simsiyah olmasa da oldukça koyu ama içindeki bakır ışıltılar harika duruyor.

Farların yapıları ve kalıcılığına gelecek olursak; yapıları gayet yumuşak, biraz tozutuyorlar ama rahatsızlık verecek kadar değil. Pigmentasyonları oldukça başarılı. Kalıcılıkları ise ortalamanın çok az üstünde. 

Yani özetle "kadife gibi, aşırı kaliteli, yumuşacık" bir durumları olmasa da, ambalajı, renk sayısı ve renk seçimleri ile oldukça başarılı ve tatmin edici bir palet. Bir de yurt dışı satış fiyatını TL bazında düşünmediğimizde, yabancılar için fiyatının oldukça uygun olduğunu da düşünürsek, popülerliğinin asıl kaynağına biraz daha yaklaşmış oluruz diye düşünüyorum. 

Yukarıda bahsettiğim gibi, bu paleti Amerika`dan alma imkanım olmuştu. Bir kez daha aynı imkanım olursa belki 1 ve 2 numaralı paletlerden birini daha almayı düşünebilirim ama çeşitli instagram hesaplarından, satış fiyatının çok üzerinde ödemeler yapıp almayı düşünmüyorum.

2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada çekilişim var, beklerim :)

    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada çekilişim var, beklerim :)

    http://yasamizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli