26 Ekim 2016

İngiltere Şiparişlerim :)


Geçenlerde kardeşim vasıtası ile ufak bir İngiltere siparişim oldu. Kendisi erkek kardeşim olduğundan mütevellit, siparişi nokta atışı şeklinde vermem gerekiyordu. Kız kardeş olsaydı öyle mi olurdu :) "Git bir bak, neler var, neler yok deyip alışverişin dibine vurabilirdik, onun yerine whatsapp`da Harry Potter asa fotoğrafları falan uçuşup durdu :D

Neyse fazla uzatmayayım aslında aklımda kalan daha bir çok ürün vardı ama kendim inceleyip bakamadığım için daha fazla abartmak istemedim.





İlk sırada tabii ki Charlotte Tilbury var.  Minimum alışveriş adına çok merak ettiğim Magic Foundation ve Pillow Talk dudak kalemi ile yetindim. Bu ürünleri kardeşimi direk mağazaya gönderip aldırdım. Fondötenin rengi ise swatchlara kaldı, ben 4 numarasını aldım ve gayet güzel uydu. Ürünlerden en kısa zamanda ayrıca bahsedeceğim için burada ayrıntıya girmiyorum.


Bir diğer alışverişim ise superdrug.com adresinden oldu. Bizim paramızın değersizliği tabii ki İngiltere`de de baki. O yüzden satılan ürünlerde belirgin bir fiyat avantajına denk gelmediğim için, bizde olmayan ya da kolay ulaşamayacağım ürünlere baktım öncelikle. 

Makeup Revolution markası da bunlardan birisiydi. Bunları superdrug mağazasından online olarak alıp kardeşimin adresine kargolattım. Bir de yanına meraktan Real Techniques`in yeni çıkan süngerini ekledim. Bu pembe değişik geometrik kesimli olan ve elmasa benzetilmiş bir kesimi olan sünger yakın zamanda piyasaya sürüldü. Ben aldığımda daha bize gelmemişti fakat pembeli olanı bize de geldi. 


Makeup Revolution London markası drugstore kategorisine giren uygun fiyatlı bir marka ve gördüğüm kadarı ile oldukça popüler. Ürün yelpazesi de oldukça geniş. Özellikle envai çeşit paleti mevcut. 

Bu kadar fazla çeşitlilik arasında bu markadan ne almalı diye ufak bir araştırma yapmam gerekti. haliyle. Biraz youtube`da takılıp daha önce bilmediğim ama izlenme oranları yüksek bir youtuber buldum. Kadının anlatımı oldukça samimi ve gerçekçi gelince onun "en sevdiğim paletler" listesini not aldım. (şu an kim olduğunu hatırlamıyorum maalesef) 


Ben 4 tane palet seçtim kendime. (Hepsinin fotoğraflarını çektim, yazıları ve swatchları gelecek) Bu güzelim paletlerin fiyatları 6-8 pound arasında ve bu fiyata göre cidden harikalar. Sadece azıcık tozutma problemleri var ama yapıları genel olarak yumuş ve pigmentasyonları yüksek. Aldığım 4 paletten de memnun kaldım.

"İngiltere`den kozmetik alışverişi yapılabilecek yerler" konusuna da gelirsek yaygın olarak mağazaları bulunan "boots" ve "superdrug" ilk akla gelen mağazalar. Her ikisinin de online satışları mevcut ve ingiltere için baktığım bir çok sitede "internetten ödeyip mağazadan teslim alma" seçeneği mevcuttu. (Bu arada superdrug sitesine hızlı kargo için ekstra para ödememe rağmen Cuma yaptığım alışveriş Çarşamba teslim edilmişti diye hatırlıyorum (teslimat adresi londra`ydı) 

Bunların dışında benim sevdiğim feelunique.com güzel bir seçenek bence. Cilt bakım yelpazesi oldukça geniş, bizde olmayan markalar da mevcut. Bazen bize gelmeyen Burberry`nin makyaj ürünleri denk gelebiliyor, ya da bazen fiyatları bize göre avantajlı olabiliyor. 

Lush seviyorsanız bu da seçenekler arasına eklenebilir, hem mağazadan hem de online alışveriş imkanı var.

Selfridges.com yine hem mağazası hem de online alışveriş imkanı olan bir vaha gibi. "Beauty" sekmsinde o kadar çoook marka ismi var ki, benim gibi bir kozmetik severi bile yorabiliyor! ilk aklıma gelen Zoeva fırçalar örneğin.

Henüz kendim ayak basamadığım için benim tavsiyelerim bu kadarla sınırlı. Sizin eklemek istedikleriniz varsa yoruma yazın lütfen.

Kısa vadede İngiltere planımız yok ama oldukça istediğim yerlerden biri, bir gün mutlaka sıra gelecektir. Kardeşimin anlattıklarından da anladığım kadarıyla Londra tam bir alışveriş cenneti. Ya sağlam bütçeyle gitmek lazım ya da kredi kartlarını evde bırakmak lazım :)

8 yorum:

  1. hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Ingiltere denince ilk akla gelen seylerden biri Charlotte Tilbury! Bir de Pixi Skincare'in magazasi. Ben sahsen gitmedim ama yolum duserse ikisi de aklimda. Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir gun yolum duserse fena batacagim eminim, dusse mi dusmese mi bilemedim :D

      Sil
  3. Evet Londra tam bir alışveriş cenneti, ben de nasibimi almıştım geçen sene! Ve gerçekten özlediğim, kaç kere gitsem de bıkmayacağım tek şehir!
    Revolution'ın iki far paleti var bende; Ultra Mattes ve Flawless. Her ikisi de ha-ri-ka! Allık paletlerini kendim kullanamayıp ziyan ettiğimden bu paletlerini almadım; ama gözüm özellikle aydınlatıcılarında kalmıştı. Hepsini güle güle kullan, yazılarını merakla bekliyorum! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydinlatici paleti cok hos ama Basak ya :)) bir daha denk gelirse es gecme derim. Benden de sevgiler :)

      Sil
  4. E bir erkek kardeşe göre çok güzel bir alışveriş olmuş o aydınlatıcı-allık paleti Harika mesela ben de istiyorum ondan 😄 Güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe onlari ben online alip ona kargolattim :) CT'lerinde tam adini verdim gidip aldi. Bakayim tekrar giderse diye bir liste olusuyor aklimda yavastan :)

      Sil

Yorumlarınız değerli