21 Ekim 2016

Make Up For Ever // Pro Sculping Palette


Ülkemizde nesli tükenmekte olan markalardan birisi Make Up For Ever, söylentiler o şekilde en azından. Sadece mağazalarının kapandığı söyleniyor fakat zaten kaç tane mağazası vardı ki ? makyajtrendi.com`da da fondötenleri indirime girmiş (%20) Son gittiğimde Sephora`daki MUFE standı da oldukça seyrekleşmiş gözüküyordu ama tesadüf mü bilmiyorum. 



Bu konuyu bir tarafa bırakırsak; oldukça kullanışlı bir üründen bahsetmek istiyorum.


Make Up For Ever Pro Sculping Palet


Geçen Nisan ayında doğum günü hediyesi olarak gelen (sipariş ettiğim) bu paleti çok severek kullandım ama yazmaya ancak sıra gelmiş. (Hatta kullanmadan önce fotoğrafladığım için fotoğraflar da Nisan`dan kalma). Paletin bendeki rengi 30 numara, kendi skalasında "medium"`a tekabul ediyor. 


Bu paleti sevmemdeki birinci etmen gerçekten hayat kurtaran bir ürün olması! İkincisi ise yapısının gayet güzel olması. 

Hayat kurtarma kısmından başlarsak; gördüğünüz üzere palet 4 renk içeriyor. Sırası ile kapatıcı, bronzer, aydınlatıcı ve allık olarak kullanılacak renkler. 

Bu paleti edindiğim günden beri her seyahate yanımda götürdüm. Normalde seyahatlerde (bir düğüne falan gidilmiyorsa) minimum ürün taşımayı seviyorum, o yüzden bronzer, aydınlatıcı vs bunları almıyorum. Çünkü hem ekstra ürün hem ekstra fırça taşımayı sevmiyorum (hatta fırça taşımayı hiç sevmiyorum). Hem 4 işi birden görüp hem de fırça gerektirmeyen bir palet cidden hoşuma gitti. 

Kapatıcı kısmını ben göz altlarımdan ziyade yüzüm için kullandım. Kullılacaksa da ince bir tabaka halinde, az ürünle kullanılmalı çünkü azıcık çizgilere dolmaya meyilli.

Bronzer kısmını oldukça severek kullanıyorum, kolay yayılıyor ve eşitleniyor, renk hafif turunculuk içeriyor ama benim bir sıkıntım yok. Zaten açıkçası bir damla sürdüğüm bronzerların alt tonlarını yüzümde fark edemiyorum ben. En fazla açık/koyu ayrımı yapabiliyorum, onun dışında şu alt tonlu, bu alt tonlu elimde ve net ışıkta baktığımda tamam ama yüzde fark edilmiyor bana kalırsa.

Aydınlatıcı kısmı en severek kullandığım bölme sanırım. Bronzerın aksine aydınlatıcılarda pembe ve sarı alt tonluları yüzümde net fark ediyorum ve sarıları sevmiyorum genelde. Bu paletteki pembe alt tonlu, hafif ışıltılı güzel bir aydınlatıcı.

Allık kısmı ise, şeftali-turuncu bir renk. Kişisel tercihim mürdüm-pembe bir renk olsaymış tadından yenmezmiş yönünde ama napalım.

Yapıları ise ortak; kremsi, pudralı bir bitişi olmamasına rağmen rahatsız edici yağlı bir hissiyatı da yok. Yaz aylarında da rahatsız olmadan kullandım (cildim yağlıya dönük) Yukarıda bronzer için yazdığım gibi hepsi kolay sürülüyor ve kolay dağılıyor. Ben sadece parmaklarımı kullanıyorum sürerken. Kalıcılığı ise bende orta-iyi arasında bir yerde.



Seyahate giderken 1 fondöten, 1 sünger, bir de bu palet ten makyajım için yeterli geldiğinden, çantamı çok rahatlatıyor. Her gün kullanırsam biter endişesi ile de sürekli kullanmıyorum doğrusu. Çünkü aynısını bulmakta zorlanabilirim gibi geliyor. 

Bu ürünle ilgili tek eleştirim ambalajının biraz dayanıksız olduğu yönünde. Benimki henüz sağlam gerçi ama azıcık zorlansa elimde kalacakmış gibi bir plastik. Bir de bölmelerin arasındaki malzeme siyah sünger. Daha tok, daha kaliteli bir ambalaj yapılabilirmiş sanki!

Make Up for Ever Pro Scultping Palet`deki renklerin her biri 2.5gram ve satış fiyatı 156TL. Şu an baktığımda makyajtrendi.com sitesinde %20 indirimli olduğunu görüyorum ama sadece en koyu rengi 50 numara kalmış görünüyor. 

Bir Sephora mağazasında denk gelirseniz alıcı gözüyle bakın derim, benim oldukça memnun kaldığım kurtarıcı bir ürün oldu. Farklı cilt tonlarına göre renk seçeneği sunması da güzel olmuş. Umarım daimi bulunabilecek bir ürün olur.

3 yorum:

  1. MUFE gidiyor malesef, kesin bilgi :/ Bu palete de bayılmıştım ilk gördüğümde; hep olumlu yorumlarını okudum. Ama elimdeki ürün fazlalığı nedeniyle almadım, sıra da gelmeyecek sanırım. Özendim ama :) Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa, uzuldum simdi. Yurt disindan alinacaklar listesine bir suru urun eklendi desene. Mufe'den denemek istedigim de daha cok sey vardi ama ben de bu aralar almama modundayim :)

      Sil
  2. Mufe 'nin mağazasında sormuştum evet çıkıyorlar Türkiye den ne yazık ki üstelik pek çok ürün de bitmişti 😢

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli