25 Kasım 2013

Bitenler

Bitenler bu sefer bir hayli birikmişler, içlerinde çok sevdiklerim de var hiç sevmediklerim de...


Colgate Max Beyzlık/ Beyaz Kristaller: Son 2 yıldır falan favori diş macunum, 2 yılda ancak 3 paket bitirebildim sanırım. (Tek başıma kullandığımı hatırlatayım ama) Tüptekilere göre daha uzun süre gidiyor. Çok değişik bir etkisi yok ama hem daha pratik geliyor bana hem de verdiği ferahlık daha fazla

Veet Yüz Ağda Bantları: Diğer markalardan denediğimde cildimi tahriş etmişti diye hatırlıyorum ama Veet etmiyor. Bilemiyorum belki de o zaman öyle denk geldi ama yine de Veet alıyorum.

Bee Beauty Duş jeli & Peeling: Kokularını ve peelinginin taneciklerini çok seviyorum. 


Clinique Even Better Losyon: Even Better leke serumunu kullanıyorum hala düzenli şekilde, bu da güneş koruması olan gündüz losyonu. Tam boyu da var bende böyle ufak boyları da. Leke anlamında tek başına ciddi bir başarı göremedim ama nemlendirici olarak seviyorum, daha uzun vadede etki edeceğine de inanıyorum.

NYC Top Coat: Düzenli kullanıyorum, her gün daha da yorucu olmaya başlayan iş hayatında her gün oje değiştirecek takatim kalmıyor. Bu top coat ile koyu renkler 2 gün, açık renkler 3 gün dayanıyor.

Lancome Doll Eyes Maskara: Gül suyu kokusu (gül kokusu değil dikkat çekerim, gül suyu kokusu) haricinde sevdiğim bir maskaraydı. 2 katta etki ediyordu ama 60-70 liralık fiyatına değer mi orası tartışılır. Maskaranın pahalısı çok da gerekli değil sanki!

Loreal Glam Shine: Geçen senelerde ruj değil parlatıcı seven bir insan olarak bir sürü depolamıştım. Bu da çok eskilerden kalmış, atıyorum artık. 6 saat kalıcı olduğu söyleniyor, değil tabii ki ama onun dışında sevdiğim bir parlatıcıydı.


Yves Rocher Lavantalı Ayak Peelingi: İçerisinde ponza taşları da var, nispeten sert bir peeling ama topuklara gayet iyi geliyor. Buram buram bir lavanta kokusu da yok, yenisini mutlaka alacağım.

Innova Efficage Gel Göz Makyaj Temizleyici: Geçenlerde instagram ve twitter hesaplarımda yazmıştım, Watsons`larda Innova`lar %70 indirimdeydi. O zaman almıştım. Krem şeklinde göz makyaj temizleyici ama nefret ettim! İlaç gibi bir kokusu ve yapısı var, makyajı da güzel çıkartmadı. 2 sefer kullanabildim,çöpe atıyorum.

Bargello White Crystal Deodorant: Pek deodorant kullanan bir insan değilim, hiç bir türünü tercih etmiyorum. Bunun kokusu hoştu, kullandım yine de.


Yves Rocher Culture-Bio Vücut Peelingi: İçeriği temiz diye koşa koşa gidip almıştım fakat tanecikleri çok küçük geldi bana, peeling olarak hiç bir işe yaramadı. Bitsin diye gözünün içine baktım.

La Ligne Şampuan: Gratis`de satılıyor bu marka bildiğiniz gibi, saç kremini fena bulmamıştım. İndirimde şampuanını da alıp denemek istedim ama sevmedim. Köpürmedi bir türlü ve çok sıvı geldi bana. Yine bitsin diye gözünün içine baktıklarımdan. Hatta tam da bitmedi ama atıyorum artık!

Clear Şampuan: Ara ara kepek oluyor saçlarımda. 2 kutu normal şampuan bittikten sonra kepek şampuanına geçiyorum genelde. Clear da etkili oluyor kepeği geçirmede.


Kiehl`s Argan Özlü Vücut Losyonu: Kokusuna bayıldığım, nemlendirmesini de oldukça beğendiğim bir kremdi. Kokusu tanıdık geldi diyordum ki, Bee Beauty`nin Vanilya Cheesecake`li peeling kokusuna çok benziyor. Tester paketler bittikten sonra kesin alayım demiştim ama fiyatı 90 lira civarındaydı, yüksek bulup alamadım :(

Loreal Lumi Fondöten: Merak ettiğim fondötenlerdendi. Ben tamamen mat bitişli fondötenleri seviyorum, bu hoşuma gitmedi. Bana göre çok yağlı ve cildim de inanılmaz parlak durdu. Kesinlikle yağlı ciltlere göre olduğunu düşünmüyorum.

Lancome Teint Idole Ultra 24H: Bu fondöten de beni hayal kırıklığına uğrattı. Mat sonuç vereceği belirtilmiş ama benim mat anlayışımın yakınından bile geçmiyor. Lumi kadar yağlı değil ama yine de mat değildi. Bunu da sevmedim.

Garnier Moisture Match Nemlendirci: Tek kullanımda pek birşey anlamadım ama çok da sevmedim sanki.

Maybelline Dream Pure BB Krem: Maybelline`in pembe olan BB kreminin daha kıvamlı versiyonu. Daha önceki versiyonu çok sıvı olmasının dışında seviyordum. Bunu da oldukça beğendim. Kapatıcılığı pembeli olana göre daha iyi, yağlı değil, mat duruyor.

La Roche-Possay BB Krem: İnanın şu an bu kremi ne zaman denedim, ne düşündüm hiç hatırlamıyorum. Demek ki sevmemişim bunu da.

Ve hepsi çöpe gitti, bakım ürününden ziyade makyaj malzemesi bitirebilmek dileği ile...


8 yorum:

  1. Doll eyes maskara benim favorilerimden ve verdiği uzatma etkisini çok beğeniyorum. Bee beauty peelingleri sevmeyen bir tek ben varım sanırım:)) gelsin yeniler diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ne çok şey bitirmişsin öylee:)) emeğine sağlık. Loreal Lumi Magıc merakla denemeyi beklediğim ürün.

    YanıtlaSil
  3. Yves Ayak Peelingini ben de seviyorum, üzerine kalın yapılı bir krem sürünce ayaklar inanılmaz bakımlı oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. genel itibariyle memnuniyetsizlikle sonuçlanan bir yazı olmuş,bende de bir dolu ürün bitti,ne zamandır ne bitirdim yazısı yazıcam şimdi seninkini görünce gaza geldim :))
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @seregon: yeniler gelmeden önce evdekiler azıcık daha bitse daha iyi olacak :)

    @pinkheartt: ben de merak ediyordum, dergiden çıkan tester ilr merakımı gidermiş oldum, iyi oldu.

    @onor: aynen ben de bayılıyorum. En kısa zamanda alacağım yenisini.

    @TanurAyshA : ben okumasını da yazmasını da çok seviyorum bitenler yazısını :)

    YanıtlaSil
  6. Oooh ne güzel negüzel gelsin yeniler :) o bb kremler dergiden çıkmıştı bana renk olarak hiçbirisi uymadı bir maybellınenın yapısını sevdim okadar.

    YanıtlaSil
  7. Ooo bir suru sey bitmiş ne guzel :)))

    YanıtlaSil
  8. @мaᖱaмe кoкoş : benimki de dergiden çıkmıştı, bu rengi bana uydu sanırım

    @ Balbocegi İle Kozmetik: Bayadır biriktiği için sanırım bu kadar çok oldu, yoksa çok yavaş tüketiyorum ürünleri :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli