26 Kasım 2013

Blog Satışı

Benim blog satışı yapmam pek planlı programlı olmuyor. Aklıma yeni makyaj malzemeleri düşüyor, bakıyorum bütçeyi de zorlamışım yeteri kadar. Ne yapsam, ne yapsam... Gözüm dönüyor ve çekmeceden bir şeyleri feda ediyorum :)

Bu akşam yine estiler, sık kullanmadıklarımı toparladım. Fotoğraf akşam çekildiği için çok güzel değil fakat gün ışığında çekmek için haftasonunu beklemem gerekiyordu, beklemek istemedim. Ürünlerin çoğunun ayrıntılı fotoğrafları blogda mevcut zaten...


H&M Metalik Far Paleti - 5TL- yazısı 
Loreal Glam Shine (914 ve 915) - 7,5TL (tanesi) - yazısı
Maybelline Eye Studio Farlar (birisi mavili birisi de askeri yeşil/altın sarısı tonlarında) - (7,5TL tanesi) -
Clinique Chubby Stick Far- 25TL- yazısı
The Balm Kontür Fırçası - 7,5TL -
Inglot Allık (açık pembe hafifi simli) -7,5TL



Benefit Go Tropicoral Set - 40TL - yazısı 


The Balm Instain Allık/ Swiss Dot - 7,5TL - yazısı 

*** Ürünlerin hepsi çok az kullanıldı, zaten nadir kullandığım için satmak istiyorum :) Benefit setin içindeki high beam bu görselde yarım gibi gözüküyor ama yanına eklediğim linke bakarsanız, ilk alındığında da ağzına kadar dolu olmadığını görebilirsiniz***

*** Almak istediğiniz ürün olursa, ödemeyi vereceğim hesaba havale yapıyorsunuz (İş Bankası) ve ben de kargoluyorum, kargo ücreti alıcıya ait ***

modamasallari@hotmail.com




4 yorum:

  1. Merhaba h&m palet ve instain alligi istiyorum mailim; cgulsahcinar@gmail.com yada whatsapp 05378564768

    YanıtlaSil
  2. Mailim geldi mi cevap attim

    YanıtlaSil
  3. The balm allığı istiyorum bir de loreal glam shine :)) betull_1986@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli