6 Ağustos 2013

THE BALM // Instain Allık

Bu allığı bir önceki indirimden almıştım, bize yeni gelmiş olmaları onları tamamen bir arzu nesnesi haline getirmişti. Gerçi hala da öyle, uzunca bir süre de popülerliklerini koruyacaklarını sanıyorum :)

The Balm Instain Swiss Dot Allık, 27TL, 5,5g  
Küçük ambalajlardaki bu allıklardan bize 4 rengi gelmiş henüz, gerisi gelir mi bilmiyorum ama bizdeki renklerin hepsi baskın renkler. Ben hepsine bakıp, kararsız kalıp mercan, şeftai tonlarında olan bu Swiss Dot rengini aldım.


The Balm`ın diğer allıklarından farklı olarak çok fazla renk veriyorlar. İlk gün dikkat etmeden sürdüğümde kıpkırmızı olmuştu hatta yüzüm. Sonra silmek için uğraşmıştım :)



Bu durumda en öenmli özelliği pigmentasyonun yüksek olması ki bence gereğinden fazla yüksek. Çok az miktarda kullanmak gerekiyor. Ben fırçaya aldığım allığı önce kolumun iç tarafına sonra yüzüme sürüyorum mesela. 


Bir de tozutması diğer allıklara göre biraz daha fazla gibi geldi bana. Real Techniques Blush Brush çok yumuşak, onunla sürdüğümde çok fazla tozutmuyor fakat biraz daha sert uşlu bir allık fırçası kullanırsam, bariz şekilde etrafa saçılıyor.


Parmağımda gördüğünüz renk, elimi sadece 1 kez sürmem ile meydana geldi, aşağıda bileğimde görülen de yine tek 1 fırça darbesi. Bunun dışında kalıcılığı yine Balm`ın diğer allıkları gibi, orta ya da ortanın biraz üzerinde.


İndirimli halde 13-14TL`ye geldiği düşünülürse oldukça güzel bir ürün, ben başka bir rengini alıp almamakta kararsızım. 

3 yorum:

  1. Keşke The balmın Instain allıklarının devamını da getirseler :/

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım :) bende swiss i çok begendim ve indirimde aldım..
    Diğer renklerinin de gelmesini isterim instain serisinin..

    YanıtlaSil
  3. Belki bi sure sonra getirirler diger renklerini de. Ben de dusunuyrm bu indirimde alsam mi 1 tane daha diye ama dayandim almadim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli