27 Ağustos 2013

Clinique // Online Kampanyalar

Clinique`den alışveriş yapacağım zaman online yapmayı tercih ediyorum. standlardaki görevlilerin yönlendirmelerini çoğu zaman yetersiz ve samimiyetsiz buluyorum maalesef. (Genelleme yapmak istemem, her standın çalışan öyle değil, mesela Antalya`da güvendiğim bir bayan vardı ama şu sıralar en yakınımda olan mağazanın Clinique stand çalışanlarının dünyadan haberleri yok) 

Ayrıca online alışverişlerde tester muhabbeti de var bildiğiniz gibi. Testerları çoğumuz seviyoruz, o bir yana ama ben çoğu Clinique ürününü testerını kullandıktan sonra almaya karar verdim ya da seyahat boy ürünlerini oldukça uzun süreler kullandım. 

Bu sefer de bana oldukça avantajlı gelen alışverişlerimden birisini yaptım :)


Even Better Kampanyası Herhangi bir even better ürünü aldığınızda fırçalı concealer hediye oluyor. Aslında renk konusunda tereddüt edilebilecek bir ürün ama bana gelen rengi gayet kullanışlı bir renkti. 04 Natural rengi çıktı, sorunsuz kullanabileceğim, kendim alsam da bu rengi alırdım diye düşündüğüm bir renk. Yanlış hatırlamıyorsam ürün seyahat boy olmasına rağmen 3g. (Son aldığım orjinal boy Mac concealer 5g`dı mesela) Oldukça güzel bir miktar.

Sepetinize herhangi bir even better ürünü eklediğinizde otomatik olarak ekleniyor. Renk belirtemiyorsunuz ya da herhangi bir kod girmenize gerek kalmıyor. Ben beyaz şişede gördüğünüz Even Better spf 20 correcting lotion aldım. Leke serumundan memnun kalınca, gündüz kremi ile de desteklemek istedim. 

DDML + Kampanyası  Clinique`in yeni tanıtımını yaptığı bir ürün olduğu için, deneme boy nemlendiriciyi her alışverişinizde sepete otomatik ekliyor zaten.

NEM Kampanyası Facebook sayfamın kenarında çıkan reklamlar içinde tesadüfen gördüğüm bir kampanyadı. 100TL ve üzeri alışverişlerde, sağ kenarda bulunan kampanya kodu kısmına "NEM" yazdığınızda küçük makyaj çantası ve 2 minik nemlendirici de sepetinize ekleniyor. Biri yüz için, diğerinin başlığı bilyeli, göz altı için. 

Standart Testerlar: High Impact maskara ve poşet tester da yine alışveriş sonunda size seçme imkanı verilen standart testerlardan seçtiklerim.


Genelde aynı anda birden fazla hediye kampanyası kullanılmaz ama concealer ve dmml + sepete otomatik olarak eklendiği için ben sadece 1 kampanya kodu kullanmış oldum. Clinique online dan alıiveriş yapacaksanız, sitedeki kampanyalar sekmesine ve Clinique Facebook sayfasına göz atmanızı öneririm. Bazen alışveriş sitesinde belirtilmemiş kampanyalara denk gelebiliyorum facebook sayfalarında.

İtiraf etmem gerekirse internetten kozmetik ya da cilt bakımı alışverişi yaptığımda aldığım ürünün sap gibi tek başına gelmesine gıcık oluyorum :) Var mı benim gibi hisseden ?

12 yorum:

  1. Ben de geçtiğimiz günlerde clinique dan online alışveriş yaptım. Hediyeler gerçekten çok güzel. özellikle high impact maskaraya bayıldım:) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. gördüm Curviest Caramel`de harikadır :) Sen de güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Süper bir alışveriş olmuş ..bende ne yazık ki aynı hisleri yaşıyorum bazen fiyat olarak düşük alışveriş yaptım diye kendimi avutuyorum ama bazen hatrı sayılır alışverişlerde sap gibi ürün gönderilmesi benimde hoşuma gitmiyor kendilerine her hangi bir maliyeti olmayan testerlardan 1 tane bile koysalar oldukça olumlu sonuçlar çıkabileceğini bazı sitelerinde farketmesi gerekiyor :) cilt bakım eksiklerim varken bende clinique ziyareti yapayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  4. :) Bu tarz alışverişlere daha çok elim gidiyor benim de. Birkaç firma daha var bu şekilde ama Clinique her zaman favorim bu hediyeli kampanyalı satış işinde

    YanıtlaSil
  5. Bende siparişimi bekliyorum :) Testerları genelde çalışanlar kapıyor. O yüzden online alışveriş yapıyorum bende :)

    YanıtlaSil
  6. online alışverişte clinique tek geçerim tester ve hediye kampanyalarında oldukça cömertler siteye girdikçe alışveriş yapasım geliyor :) geçenki alışerişten bende bu nem setinden aldım çantası çok şeker sende güle güle kullan ;))

    YanıtlaSil
  7. gercekden super dusunmusler bende ugruyorum bakalım sımdı. :)

    YanıtlaSil
  8. ben de kutuya aldıklarımdan ziyade gelecek hediyeler için heyecanla açıyorum :) ne de olsa aldıklarım malum biliyorum zaten.çoğu zaman hüsran oluyor ama..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  9. Aynen bi kere markafoniden ipanema terlik aldim yaninda avonun orjinal boy yilbasi urunlerinden bi kac tane gondermislerdi. Sonraki alışverislerde hep bos gelince üzüldüm gicik oldum :)))

    YanıtlaSil
  10. @aylin: evet maalesef öyle bir durum var, hatta "tek ürün aldığınızda tester veremiyoruz" falan diyenler bile oluyor!

    @Kozmetik Hikayeleri: çantayı ben de sevdim, teşekkürler. Sen de güle güle kullan!

    @Merve Yıldız: :) aldın mı bişeyler ?

    @Banus: poşet testerlar pek tatmin etmiyor haklısınız ama arada seyahat boy ürünler denk geliyor. Poşet testerlar da ürün hakkında fikir sahibi olmak için fena olmuyor aslında.

    @Behiye Aylin: :))

    YanıtlaSil
  11. Hediye olarak gelen nemlendiricilerin adı ve ml leri ne canım? :)

    YanıtlaSil
  12. @oje Balonjoje: sarı tüpteki ddml+ 15ml, cam kavanozda ve küçük tüptekiler all about eyes birisi 5ml birisi de 7ml

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli