19 Ağustos 2013

BİTENLER

Bitenlere atılmak üzere ayıklananlar da eklenince oldukça kalabalık bir bitenler postu oldu. O yüzden kısa kısa geçeceğim!


Ürünleri sevmediklerim, eh işte dediklerim ve sevdiklerim olarak ayırdım. 

sevmediklerim

1- Sally Hansen Oje Çıkarıcı: Daha önce de bahsetmiştim sanırım, oje çıkarıcı diye isimlendirilince asetonsuz olduğunu düşünerek almıştım ama değilmiş. Nemlendirici versiyonu olduğu için fena değildi gerçi, tırnak etlerimi diğerlerine nazaran daha az tahriş etti ama 13-14TL`lik bir ürün olduğunu düşünmüyorum.
2- MAC Oje: Yapısı aldığımda da bozuktu, (ELCA`dan almıştım). Artık içindeki malzemeler iyice ayrışmış, hiç kullanamadığım bir ürün oldu.
3- Nail Trick Peel Off Oje: Rengini ve dokusunu beğenmiştim ama tırnaktan soyarak çıkartma aşamasında tırnağımı mahvettiği için 2. sefer kullanmadım.
4- Rimmel London Vinyl Max Gloss: Ucu kocaman olan glosslardan, hafif yapışaklık hissinin de yanında her sürdüğümde dudaklarımda bir yanma yaptı, o yüzden çöpe.
5- Clinique Quickliner for Eyes: Elime sürdüğümde yumuşak bir alem ama gözüme sürerken sert geldi, birde içi kırıldı vs. vs.
6- Lavera Lip Balm: Kötü bir özelliği yoktu ama sevdiğim bir yanı da olmadı.

eh işte grubu

7- Inglot Makeup Remover: Çok iyi olmamakla birlikte, fena da değildi, tekrar satılmaya başlandığında indirimsiz fiyatına olmasa bile, indirimli hali ile alabileceğim bir ürün. 
8- Max Factor Stick Kapatıcı: Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum, fena bir kapatıcı değildi ama artık atma zamanı geldi. 
9- Loreal Touche Magıque Concealer: Açıkçası concealer konusunda çok seçici değilim henüz, hafif aydınlatmalar işimi görüyor ama elimdeki daha iyi markalara nazaran azıcık daha kalın bir üründü. Yine de uzun süre severek kullandım.
10- Maybelline Color Sensational Gloss: Bir ara sürekli gloss kullanıyordum (Ne saçma) Gördüğünüz glosslar da o zamanlardan kalma. Bu aralar ruj insanıyım, hatta direk mat ruj. Neredeyse tüm Maybelline ürünleri gibi, fiyatına göre güzel bir gloss.
11- Max Factor Gloss: Üniversitedeyken çok sık aldığım bir markaydı. Bu glosslarını de beğenerek kullanmıştım ama indirimsiz fiyatlarını hak edecek performansta değiller yine de.

sevdiklerim, bayıldıklarım, hep alırım dediklerim 

12- Benri ve Watsons Pamuk: Benri kare pamuk için birşey söylemeye gerek yok, Watsons`ın da disk pamuğunu dikişsiz olduğu için seviyorum.
13- Gilette Satin Care: Her ihtimale karşı banyoda her daim bulunan bir ürün.
14- Clinique Antiblemish Köpük Temizleyici: Kaçıncı şişeyi bitirdim hatırlamıyorum. Hep aynı ürünü kullamaktan sıkıldığım için başka arayışlar içindeyim şu aralar ama muhtemelen yakın zamanda yine buna dönerim.
15- Raen Yüz Kremi: Performansı beklediğim çok daha iyiydi. Lila Kutu`dan çıkan minik tester, çok güzel emiliyor ve güzel bir his bırakıyor. Üzerinde %100 bitkisel diyor, markanın güvenirliği ve fiyatları hakkında pek bilgim yok ama kremi çok beğendim.
16- Rare Blossom Peeling: Üzüm çekirdeği içeren yüz peelingiydi. Çok severek kullanıyordum, keşke devamı olsaydı.
17- Clinique Take the Day off Göz Makyaj Temizleyici: 2 fazlı güzel bir makyaj temizleyici, tek eksisi 6 aylık ömrü sanırım.
BİTTİ :)

6 yorum:

  1. Sephora supreme köpük temizleyici de çok güzel. Benri pamuklar benim de favorim. Her indirimden stoklarım :)

    YanıtlaSil
  2. Sephora`ya bakayım ama genelde içerikleri kötü oluyor diye tereddüt ediyorum. Kiehls facial oil free`ye şans veriyorum 2 gündür bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Sephora`ya bakayım ama genelde içerikleri kötü oluyor diye tereddüt ediyorum. Kiehls facial oil free`ye şans veriyorum 2 gündür bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Clinique'in yuz yikama kopugunu denemek istiyorum ama Clinique'in neredeyse hicbir urunu bana uymuor, denemeye korkuyorum artik :\

    YanıtlaSil
  5. Ben normal yüz yıkama jelinden çok memnun kalmadım ama bunu çok beğeniyorum. Cildim yağlı, sivilce geçirmede çok bariz bir etkisi olmasa da gün içinde cildimin yağlanmasını ciddi ciddi engelliyor, diğer ürünler gibi kurutma da yapmıyor. Bir de köpük formunda olmasını seviyorum. İstersen bu antiblemish setinin deneme boyundan al 75tl köpük+tonik+nemlendirici olandan.

    YanıtlaSil
  6. Makyaj temizleyici olsun, yüz temizleyici olsun benim favori iki ürünüm var. Sephora köpük ve bioderma h2o. Ayrıca her duşta kullanmaya özen gösterdiğim dalan'ın defneli zeytinyağlı sabunu. Yüzüme uyguluyorum. Bir de haftada en azından iki kere(benim gibi kısa sürede sivilceleri çıkan biriyseniz) peeling eldiveni ile duşta açılan gözeneklerinize peeling yaparsanız sivilcelerinizin azalacağını düşüyorum. Bende işe yarıyor. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli