26 Ağustos 2013

Lancome // Tresor Midnight Rose Kofre

Kofre şeklinde satılan ürünler her zaman avantajlı geliyor bana, bu seti de avantajlı bulduğum için almıştım.

Lancome Tresor Midnight Rose Kofre, 89TL

Böyle muhteşem renkli bir kutudan çıkıyor ürünler. İçerisinde 30 ml EDP, seyahat boy ruj (rouge in love) ve seyahat boy maskara (hypnose star) var.......



Bu kofrenin aslında 2 versiyonu var, diğer versiyonunda da anneme almıştım, onun yazısı da hemen burada merak edenler olursa. Ondaki parfüm daha çiçeksi olan Tresor in love`dı.


Tresor Midnight Rose`un notaları şu şekilde tanımlanmış; 
Tepe notası: kuş üzümü, ahududu
Kalp notası: gül, yasemin, şakayık
Dip notası: Misk, vanilya, odun harmanı


Gül kokusundan ve bariz çiçek kokularından hoşlanmayan birisi olarak bu parfümü beğenerek aldım. Meyve ve vanilya kokuları da olduğu için buram buram çiçek kokmuyor. Kalıcılığı da hiç fena değil.


Ruja gelirsek; bu kofrenin içerisinden daha koyu, bordo tonlarına yakın bir ruj çıkıyor aslında ama bana göre çok koyu bir renkti. Sırf ruj yüzünden çekimser kalınca, satış görevlisi diğer setin ruju ile değiştirmişti :) 


Bu rujun rengine ve dudakta duruşuna bayılıyorum, nemlendirmesi, canlı duruşu, bıraktığı his çok güzel. Kalıcılığı da fena değil, birkaç ssat dayanabiliyor. Aldığım günden beri sık sık kullandım, şu sıralar bitmek üzere.


Bu kofrenin içinden çıkan maskara ise Hypnose Star; Lancome`un maskaralarını genel olarak beğeniyorum. Gerçi bu fırça tarzını çok sevmiyorum ama yine de oldukça başarılı sonuç veriyor bende. Minik boy maskaraları da baya uzun süre kullanabiliyorum. 


Özet olarak parfümün 50ml`lik boyunun fiyatına bakarak oldukça avantajlı bulduğum bir paket oldu. Hediye etmek için de iyi seçenek. Hala satılıyor mu bilmiyorum ama ben bu seti Boyner`den bir önceki seti Ykm`den almıştım. 

Lancome`un rujları da benden tam puan aldı ama aklım hala La Vie Est Belle parfümde :( Elimdeki 3 yarım şişe parfüm bitti anda ona koşacağım sanırım!

3 yorum:

  1. Lancome'un butun urunleri harikadir, baskadir benim icin ! Sagliga verdikleri degeri kendim gordum ve biliyorum, bu yuzden makyaj urunlerim hep Lancome'dandir. :)

    YanıtlaSil
  2. 30 ml parfümlerin setleri bencede çok avantajlı. Her iki parfümüde kullanmış biri olarak La Vİe Est Belle'in çok daha özel bir koku olduğunu söyleyebilirim. Güle güle bitir canım :)

    YanıtlaSil
  3. @Belle Amie: bu konuda ekstra hassasiyetleri olduğunu bilmiyordum, ne güzel.

    @makyaj kelebeği: Kesinlikle katılıyorum, bu da güzel ama o çok başkaydı. alacağım inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli