29 Ağustos 2013

Saç Bakımı // Elseve Extraordinary Oil

İlk çıktığı günden beri aklımda olan bir üründü. Watsons indirimlerinden birisinde 14 TL`ye almıştım.

Loreal Elseve Extraordinary Oil, 20TL

Her saç tipine uygun, canlılık parlaklık veren, saçı yumuşatan bir bakım ürünü. Üzerinde saçı ağırlaştırmadığı yazıyor ama çok katıldığımı söyleyemem. 3 farklı kullanım önerisi var;

- Banyo öncesinde, maske niyetine,
- Tarama öncesinde, saçı yumuşatmak için,
- Şekillendirdikten sonra, elektriklenmeyi engellemek, canlı göstermek için.


Kullanılması tavsiye edilen miktar ise 1-2 damla. Benim saçlarım gür olduğundan, hemen hemen her saç ürününü bol kepçe kullanmaya alışkın bir insanım. Öyle olunca bu ürün içinde 2 damla bana yetmiyor. Ben sadece banyo/duş öncesinde kullanıyorum. Aşağı yukarı 4 damla kadar alıp, tüm saç uçlarıma sürüyorum. Bir süre bekledikten sonra da yıkıyorum saçlarımı. Yıkamadan sonra hafif bir yumuşaklık, kolay taranma ve parlaklık oluyor saçlarımda gerçekten. 

Bahsedilen diğer kullanım önerilerini de denedim ama bariz şekilde yağlı gösterdi benim saçlarımı, hiç hoşlanmadım. Kuru saça kullanılacaksa çok çok az miktarını tüm saça yaymak gerekiyor. O yüzden ben yıkama öncesi kullanımını tercih ediyorum.

Çok fazla saç sorunu yaşamayan bir insan olduğumdan belkide, muhteşem bir ürün diyemem ama yine de güzel bir etki yapıyor saçta. Cam şişesi de çok hoş, insana güzel bir ürün kullandığı izlenimini veriyor. İçerik listesi de aşağıdaki gibi.


Az miktarlarda kullanılacak bir ürün olduğundan oldukça uzun süre kullanılabilir diye düşünüyorum. Bu ürünün de seveni çok sanıyorum, siz denediniz mi ? 

4 yorum:

  1. Ben saçların kuruyken dahi bol bol kullanıyorum yinede yağlı göstermedi. Saçlarım çok kuru belkide ondandır.

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/08/clinique-ve-darphin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. doğrudur, benim saçlarım hem kuru değil,hem de 1-2 damladan fazla kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. ya ben yanlışlıkla boyalı saçlar için olanı aldım ve içinde alkol var saçımda boya yok değiştireyim mii?

    YanıtlaSil
  4. Normal saçlar için olanının içinde de alkol var.Bence gerek yok değiştirmenize

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli