7 Ağustos 2013

Tatil Çantamdakiler

Yarın bayram olabilir ama benim için ne zamandır beklediğim yegane tatil fırsatı. Eş dost akrabanın bulunduğu İzmir`e değilde, Antalya`ya gidecek olmamı da göz önüne alırsak tamamen tatil modundayım.


Meğer düzenli şekilde çalışınca bünye baya baya ihtiyaç duyuyormuş tatile. Aklımdaki "yetişmesi gereken" işleri bir tarafa fırlatıp atıp, denize girmeyi, özlediğim mekanlarda yemek yemeyi, özlediğim yerlerde alışveriş yapmayı planlıyorum sadece...

Gelelim tatil için seçtiğim kozmetiklere... Valiz hazırlamayı severim de, taşımaktan nefret ederim. O yüzden çok uzun zamandır sırt çantası ile seyahat etmeyi alışkanlık haline getirdim. Hem taşımak, hem de hava alanında valiz beklemek hiç işime gelmiyor. Böylesi çok daha rahat, size de tavsiye ederim :)


Hal böyle olunca tam boy kozmetik ürünlerimin hiç birisini alamadım. (Uçağa belli bir miktarın üzerinde sıvı almıyorlar bildiğiniz gibi) Başta sadece bb kem alayım, o şekilde idare ederim diye düşünüyordum ama baktım ev iyice tester dolmaya başlamış. Denemek istediğim testerlar (Avene`ler gibi) oluyor ama evdekilerden bir türlü sıra gelmiyor normalde. Ben de bu şekilde değerlendireyim dedim.


Avene Temizleme Jeli ve Tonik Bu ürünlerin seveni de var, sevmeyeni de. Ben düzenli şekilde Avene markasından hiçbir ürün kullanmamışım bugüne kadar. Uzun zamandır merak ettiğim ürünlerdi. 

Clinique Evene Better Göz Kremi zaten tam boyunu kullanıyordum, alışverişlerimden testerını da stoklamışım, demek ki bugünü düşünmüşüm :)

Bioderma Sebium Gel Command Purifiant bu ürünün testerini denemeştim daha önce de, beğenmiştim diye hatırlıyorum sanki ama emin değilim. 



Vichy BB Krem dergiden çıkan testerlardandı, mevzu bb krem olunca hepsini denemek istiyorum.

Clinique Pore Refining Fondöten Clinique`in de bütün ten ürünlerini başarılı buluyorum neredeyse, gözenek küçültücü fondöteni denememiştim. Böylece hem 1 günlük fondöten ihtiyacımı karşılamış olurum, hem de denemiş olurum diye attım onu da çantaya.

Benefit Hello Flawless Fondöten incecik yapıya sahip, kapatıcılığı az ama duruşu muhteşem bir fondöten. Ne zamandır çekmece duruyor , böylece bu tatilde bitmiş olur.

Hamilton Everyday Face Güneş Kremi  daha önce deneyip beğendiğim bir krem. Hafif renkli ama yağsız ince yapıda. Deneme boyu da bir hayli kullanılıyor.


Vee makyaj ürünleri. Yanıma sadece bunları alacak olmam hala pek inandırıcı gelmiyor bana. Cilt bakım ürünleri tamam da, makyaj için bunlar çook az olmuş sanki :( Gerçi Antalya`daki evde biraz makyaj malzemesi bıraktığımı ümid ediyorum. Olmadı yenilerini alırım artık oradan :p

Sephora Palet avucuma sığacak kadar minik bir ürün. Sephora`nın doğum günü hediyesi olarak verdiği palet. Ne kadar minik olsa da, 4 far, 2 ruj, 1 allık barındırıyor :) 

Lancome Hypnose Star bu rimeli beğenerek kullanıyorum. Son zamanlarda da çekmecem bir sürü küçük boy rimelle dolmuştu. Böylece 1 tanesini sonuna kadar tüketip, azaltmış olurum.

Swarovski Aura EDP Uçağa parfüm sokmak başlı başına bir sorun, aslında parfüm değiştirmeyi sevmeyenlerdenim ben de ama laf olsun diye çantaya attım gitti.

Şöyle bir düşününce, belki 1 pudra, 1 ruj ve seyahat şişesinde biraz Bioderma H2O eklenebilir çantaya diye düşünüyorum :) 

Herkese şimdiden iyi bayramlar, iyi tatiller, tadını çıkarın...








3 yorum:

  1. Postunu çok sevdim :))) yararlı, bir i kadar içten... mutlu tatiller

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar :) antalyada şuan hava çok güzel bunaltıcı bir hava yok :)

    YanıtlaSil
  3. @glpnrbhdr: cok tesekkur ederim :)

    @eda ozer: bu guzel haber cidden :) ama baya ozledim. Havasi falan umrumda degil su an :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli