2 Ağustos 2013

WATSONS // Bayram İndiriminden

Watsons bu sefer güzel bir indirim yapmış. Genelde belli markalarda ya da 2. üründe indirim yapıyordu fakat bu seferki indirim bir çok üründe net %50 şeklindeydi. Ben daha geçen haftalarda bir dünya şey almışken ve uzunca bir süre hiç bir şey almayayım derken... Hikayenin sonu bildiğiniz gibi işte :p


Çok abartmadığımı düşünüyorum yine de... 
Loreal Excellence Cream Saç Boyası 9.40TL (indirimli)



Max Factor Colour Elixir Giant Pen Stick, Couture Blush 10, 19.40TL (indirimli)
Aslında bu kalem ruj için gitmiştim. Uzunca süredir düşünüyordum ama 38TL`lik fiyatı drug store için çok yüksek geldiğinden bekletiyordum. %50 indirme girince daha fazla bekletmeyelim dedim. İlk izlenimim çok iyi. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Kalıcılığı, duruşu, pigmentasyonu güzel. Nemlendirme özelliği yüksek olan rujlar gibi kremsi, kaygan yapıda değil, daha tok bir yapıda. (ki ben bu tarz olanları daha çok seviyorum bu aralar) Hatta belki 1 rengini daha alırım :)



Metal Kartvizitlik 6,99TL
Hiç gerekli bir ürün değildi ama deseni çok hoşuma gitti. Kartlar için yeterli olmazsa, içindeki kart düzenleme bölmesini çıkartıp, cımbız makas kutusu olarak kullanabilirim.


Maybelline 720 Iced Fudged Tekli Far, 5.40TL (indirimli)
Color Tattoo farlara bakıyordum ama daha önce 2 rengi almıştım, diğer renkleri ya çok solgun ya da çok gösterişli geldiği için kararsız kaldım, hemen alt rafta bu farlar gözüme çarptı. Normalde tekli far almayı sevmem, kullanışlı gelmiyor ama elimde deneyince pigmentasyonuna bayıldım. Yumuşacık bir far ve tek hamlede çok iyi renk veriyor. Renklerini de oldukça beğendim.

Maybelline Color Sensational 130 Peach Juice, 9TL (indirimli)
Maybelline`nin bu rujları beğeniliyor, ismi şeftalili ama pembeli bir renk.


Loreal Üç Etkili Makyaj Temizleme Suyu, 11TL (indirimli)
Son blog reklamlarıyla hiç ilgisi olmadan aldım :) İlk gördüğümde de denemek istediğim bir üründü zaten. Gerçi Bioderma`dan bir şikayetim yok ama hem merak ettim hem de alternatif olabilir mi diye düşündüm.

İndirim 1-7 Ağustos arasında devam ediyor. Benim aldıklarım bu kadar. Siz gidebildiniz mi ? Neler aldınız ?

6 yorum:

  1. loreal makyaj ürünlerinden her zaman memnun kaldım. fiyat kalite dengesi içinde en iyi ürünleri temin edebileceğiniz bir marka.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım aldıklarını :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan:)) Rujun rengi çok hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan kartvizitliğini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. @adkdijital: Her ürünü için katılamam söylediğinize ama bu posttaki saç boyasından çok memnunum mesela.

    @makyaj kelebeği: teşekkürler :)

    @Bahçem Benim: teşekkürler, aslında hoşuma giden başka renkleri de vardı ama testerı olmadığı için bakamadım. Eminim diğer renklerinde de güzel olanlar vardı.

    @Kermit Alemlerde: Watsons`larda görüyorduma am bu kadar canlı desenli olanlarını görmemiştim daha önce. teşekkürler :)

    @Kumral Kızdan: teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli