1 Ağustos 2013

LOREAL // Glam Shine Balmy Gloss

Loreal Glam Shine Balmy Gloss, 30TL, 4,5g
Çıktığı gibi dikkat çeken ve çoğu kişi tarafından beğenilen bir ürün oldu Balmy Gloss`lar. Ben de kedi gibi gidip gidip gidip baktım birkaç sefer, fiyatını yüksek buldum almadan döndüm vs. Drugstore diye tabir edilen markalardan uzunca bir süredir fazla alışveriş yapmıyorum açıkçası. Beğenmediğimden değil ama üniversite zamanında, indirim falan beklemeden Max Factor`ün, Loreal`in ten ürünlerine verdiğim paralar geliyor aklıma da, üzülüyorum. Bu sebepten genelde bu markalar için sık sık yapılan indirimler dışında almamaya çalışıyorum.


Bu glosslar da, Watsons`da indirimli fiyat üzerinden 2.`ye %50 indirime girmişti geçen haftalarda. Bu şekilde 2 tanesini 33TL`ye almış oldum. Benim tercih ettiğim renkler 914 ve 915 numara oldu...



* Ambalajları oldukça güzel, pratik ve asansörlü.
* Pigmentasyonları gayet başarılı.
* Kalıcılıkları orta, çok çabuk silinmiyor fakat "kalıcı" da diyemem.


* Satışta olan renklerin hemen hepsi güzel, kullanışlı renkler.
* Parlak yapıda, ürüne ilk baktığınızda hafif simli gibi gözüküyor fakat sürdükten sonra, gözle görülen bir sim yok. Benim gibi simli dudak ürünlerini sevmeyenler için rahatsız edici bir tarafı yok yani.
* Hafif yağlı bir yapısı var ki benim pek sevmediğim bir özellik oldu. Aslında fotoğrafta da görüldüğü gibi parlak canlı durmasını sağlıyor o yapı ama dudağıma sürünce hafif yapaylık hissi veriyor bana nedense.

Renkleri, pigmentasyonu, pratik oluşu ve sevimli ambalajı güzel ama bende bıraktığı o his ve bitmek bilmeyen içerik listesi dolayısı ile arada kaldığım bir ürün oldu.



Sanırım bir çok kişi aldı ya da almayı düşünüyor bu ürünü. Siz nasıl buldunuz ?

3 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Bende daha önce iki rengini alıp çok beğenmiştim. Bugün koleksiyona yenilerini ekledim :))

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş seçtiğin renkleri güle güle kullan tatlım ,watsons bugun ındırım başlattı gene haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  3. @makyaj kelebegi: gule gule kullan :)

    @Madame kokos: simdi gidiyorum, bakicam yine bsyler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli