15 Ağustos 2013

BİTENLER // Tatil Dönüşü

Bayram tatiline çıkmadan önce küçük bir çanta ile yolculuk yapmayı sevdiğimden ve bu yüzden yanıma sadece tester ürünler alacağımdan bahsetmiştim. Makyaj çantama aldığım ürünler sadece bunlardı. Hemen hemen hepsini kullandım ama boş poşetlerini muhafaza edip, fotoğraf çekemediğim için geçen postun fotoğrafları ile yapılan bir bitenler postu olacak.


1. Vichy Idealia BB Krem
25 koruma faktörlü, paraben içermeyen bir krem. Kapatıcılığı neredeyse hiç yok, yapısı yağlı değil, hafif bir krem ama bb krem tanımına çok uzak bence.

2. Clinique Pore Refining Solutions
Götürdüklerimin içinde sadece bunu kullanmaya fırsat bulamadım.


3. Benefit Hello Flawless Fondöten
Daha önceden de bildiğim, kapatıcılık özelliği az ama incecik duran, hoş bir fondöten. Oldukça doğal duruyor, renk eşitlemeyi yeterli gören bünyelere tavsiye edilir ama kapatıcılık isteyenlere yetersiz gelir diye düşünüyorum.

4. Hamilton Everyday Face SPF30 Renkli Güneş Kremi
Beğenerek kullandığım bir krem, yağlı durmaması, vıcık vıcık olmaması, sivilce ya da alerji yapmaması güzel yönleri. Renkli olması pek bir fayda sağlamıyor, sadece beyaz krem kullanmaktan daha pratik.


5. Avene Tonik (Yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için)
İçindekiler listesi yok elimde fakat kokusuna bakarak alkolsüz olduğunu düşünüyorum. "Cildim hassas, alkollü tonikler kullamak istemiyorum" diyenler bir araştırabilirler ama ben alkollü tonikleri daha çok beğeniyorum.

6. Avene Yüz Yıkama Jeli (Yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için)
Tahmin ettiğim gibi bana yeterli gelmedi, cildimin gün içinde yağlanmasına pek engel olamadı maalesef. Birazcık da zor köpürdü. Zaten çok ümitli olduğum ürünler değillerdi, kullandıktan sonra da fikrim değişmedi.

7. Bioderma Sebium Gel Commant Purifiant
İnce, tuz gibi ve yoğun peeling tanecikleri var. Ben çok beğeniyorum bu ürünü ama bir türlü tam boyunu almak kısmet olmadı. 

8. Clinique Even Better Eyes Göz Kremi
Tam boyunu da severek kullandığım bir üründü.


9. Sephora Minik Makyaj Paleti
Aynasıyla, minik ambalajıyla çok tatlı bir ürün. Allığının rengini de çok beğendim ama hem farlarda hem de allıkta kalıcılık sıfır. Sürdükten 1-2 saat sonra uçup gidiyor, olsa da olur olmasa da olur ürünlerden. Sephora`nın doğum günü hediyesiydi.

10. Lancome Hypnose Star Maskara
Beğenerek kullandığım bir maskara oldu, normalde Lancome Doll Eyes kullanıyorum, bunun fırça yapısı azıcık daha farklı ama pratikte aralarında çok bariz bir fark göremiyorum. İkisi de sevdiğim ürünler.

11. Swarovski EDP
Nasıl koktuğunu hatırlamıyorum bile, sadece ağır bir koku diye düşünmüştüm onu hatırlıyorum, almayı düşündürten bir parfüm olmadı ama zevk meselesi tabii.

Bunların dışında evde bulup kullandığım ama fotoğraflarını çekemediğim bir kaç ürün daha oldu;
Petal Fresh Çayağacı Özlü Şampuan ve Krem; saçımı oldukça sertleştirdi, özellikle kremi herhangi bir yumuşatma yapmadı benim saçımda.
Neutrogena Topuk Kremi; (ayak kremi değil, topuk kremi!) ara sıra çatlayan topuklarımı 2- 3 günde eski haline getiren çok memnun kaldığım bir krem oldu.
Bepanthene Losyon; Yüzüm içim nemlendirici götürmediğimi fark edince bu kremi kullandım, severek kullandığım nemlendiricilerin bıraktığı kadar iyi bir his ve rahatlama bırakmasa da iş gördü.

Hiçbir adımı atlamadan cilt bakımı ve makyaj yapmayı özlesem de, denemek istediğim bütün testerları bitirmiş oldum, iyi oldu. Bu 1 haftalık süreç içerisinde cilt bakımı için "olmazsa olmazmış" dediğim şey Clinique Antiblemish köpük temizleyicisi, makyaj için de Mac Fix + oldu.


4 yorum:

  1. Ben de testerları en çok tatilde kullanmayı seviyorum.
    Hem çok yer kaplamıyorlar, hem de ürünler hakkında bilgi sahibi oluyorsun, hem de dolapta çekmecede kalmıyorlar...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aynen, baska turlu kullanilacagi yoktu bunlarin. Bende de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende ya kucuk lutucuklara koydum ve testerlari yanima aldim yarin gidiyoruz:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli