14 Mayıs 2013

Lancome // Tresor in Love Kofre

Set ya da kofre halinde kozmetik alışverişleri istisnasız avantajlı oluyor. Bu güzel kofre de onlardan bir tanesi. Anneme hediye olarak almıştım geçenlerde ama kendim de bayıldım. Hatta aramızda kalsın mor versiyonundan kendime de aldım, dayanmayıp :p


Lancome Tresor in Love EDP 30ml + Doll Eyes mini maskara + Rouge in love mini ruj`dan oluşuyor bu set. Parfümün EDP olması ve yanındakiler cezbetti beni.


Maskarayı çok beğendim, 2 kat sürüşte çok net bir uzama ve hacim verdi benim kirpiklerime, hatta o kadar beğendim ki, evde maskaram yokmuş gibi koşa koşa gidip tam boyunu aldım.


Aslında bu tarz yoğun fırçaları pek sevmiyordum ama bu maskaranın etkisini beğendim. Minik boyu da 2-3 hafta kullanılır diye tahmin ediyorum.


Rujun rengine de bayıldım, hediye olduğu için denemek istemedim ama kendime aldığım settekinin daha fazla fotoğrafı gelir yakında :) Bu arada ben mor versiyonunu aldım kendime, onun içindeki Tresor midnight rose EDP ve ruju daha koyu, bordoya yakın bir renkti ama satış görevlisi benim için rujları değiştirdi :)


Parfüme gelirsek; benim kendim için ağır bulduğum, annemin daha çok sevdiği çiçeksi bir koku. Koku tarifinde çok yeteneksiz olduğumdan orjinal tarifini koyuyorum parfümün:

"Armut ve nektarin meyvelerinin birliğiyle başlar. Ardından parfümün kalbinde, tüm hafifliğiyle taşınacak bir duygu ürpertisi yaratan gül ve yasemin çiçeklerinin armonisi belirir. Nihayet temelde, sedir odunu ve beyaz misk ile hafif bir çekicilik yayan odunsu bir nota."

Ayrıca tresor serisinin kalıcı bir seri olduğunu söylediler, EDP olması da özellikle hoşuma gitti zira 100 küsur lira verilen EDT`ler kalıcılıkta sprey deodorantlarla yarışınca üzülüyorum. Setin fiyatı 89 TL, Boyner, Ykm ve Sevil`de vardı, başka yerlerde de vardır muhtemelen. Rujunun ve rimelinin de sevilerek kullanılacak ürünler olduğu ve parfümün 50ml`lik versiyonun 180TL civarında olduğu düşünülürse gayet avantajlı bir set. 

Bu arada Lancome`un La Vie Est Belle`sine de bayıldım. Hani şu gülen yüz şeklinde tasarlanan ve Julia Roberts`ın reklamında oynadığı parfüm. Elimdekileri bitirir bitirmez ondan alacağım sanırım.



4 yorum:

  1. doll eyesi denemedim hiç hypnose maskaraları genel olarak severim merak ettim bunu

    YanıtlaSil
  2. @ Kozmetik Deneyimleri : benim ilk lancome deneyimin oldu, çok sevdim.

    @ bir makyaj blogu yazarı işte: 89TL`ydi set, yazmıştım aslında :p

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan sete bayıldım :) Zaten maskara favorilerimden:)
    Bize de bekleriz http://bazenar.blogspot.com :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli