11 Mayıs 2013

THE BODY SHOP // Duş Jeli ve Vücut Losyonu

Uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadığım ürünlerdi. The Body Shop ürünlerini seviyorum ama şu ürünü olmazsa olmazım, hep alırım dediğim bir ürünü olmamıştı şimdiye kadar. Bu iki ürünü de çok sevdim. Şimdiye kadar çok çok beğendiğim 2 duş jeli oldu. Birisi TBS`nin ahududulu frambuazlı duş jeli, diğeri de Yves Rocher`ın organik vanilyasıydı.


Kırmızı meyveli duş jeli, krem, parfüm ne varsa bayılıyorum ben zaten. Bu duş jelinin de kokusunu çok beğeniyorum, duş esnasında her yeri sarıyor, duştan çıktından sonra da çok hafif şekilde olsa da vücudunuzda kaldığını hissedebiliyorsunuz.

Köpürmesi de gayet güzel ama ben kokusunu çok sevdiğimden biraz bol keseden kullanıyorum. Buna rağmen uzun süre gitti.


Kavunlu vücut losyonu da bana ben kendim herşeyim `den hediye gelmişti. Çok severek kullandım. Bunun da yine tatlı meyveli bir kokusu var tahmin edersiniz ama kırmızı meyvelere göre daha hafif bir koku. Yine duş jeli gibi cildinizde hafif şekilde kalıyor kokusu. Losyon olduğu için yoğunluğu fazla değil, oldukça akışkan bir kıvamı var ama vücuda sürmek için oldukça pratik. Daha yoğun kıvamlı vücut kremleri bana fazla geldiği için bu ürün bana gayet yeterliydi. Daha yoğun nemlendirme sevenlere az gelebilir. İkisi de tekrar alınabilir ürünler listesine girdiler. 


5 yorum:

  1. sanırım ikisini de denemiştim hoştular :)

    YanıtlaSil
  2. beğenmiş olman beni çok mutlu etti canım :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. @Kozmetik Deneyimleri: Teşekkür ederim yorum için ;)

    @bakimliolmakasktır: eveet o kremi çok severek kullanıyorum canım, teşekkür ederim ama duş jelini de sen mi göndermiştin hatırlayamadım ya, hafızam rezalet, eğer öyleyse kusura bakma

    YanıtlaSil
  4. yok canım onu kendin almıştın :) ben de aynı duş jelinden almıştım kendime de ikisinden de bende de var yani =))

    YanıtlaSil
  5. benim hafıza ciddi ciddi gidik yaa :) Acilen takviye bişeyler tüketmeye başlamam lazım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli