30 Mayıs 2013

Maybelline // Gel Eyeliner ve Color Tattoo Far

Maybelline gel eyeliner ve color tattoo farlar hemen hemen herkes tarafından çok sevilen ürünlerdi. Ben ancak geçtiğimiz anneler günü indiriminde almaya fırsat buldum.


Maybelline gel eyeliner 02 brown;  Kutusundan 1 adet fırça da çıkan, yumuşak yapılı jel eyeliner. İçinde çok hafif pırıltıları olan koyu kahve rengi.


Sürümü likit eyelinerlara ya da keçe uçlu kalemlere kıyasla daha kolay, fırçası da iş görür nitelikte ama belki birazcık daha ince bir fırça ile daha iyi sonuç verebilir.


Yalnız her kullanımdan sonra fırçayı yıkamayı unutmamak gerekiyor, yoksa bir sonraki kullanımda katılaşmış bir fırça buluyorsunuz. Ben herhangi bir temizleyici kullanmadan, su ile temizliyorum sadece.


Beğendiğim bir ürün oldu, normal satış fiyatı 24TL civarında, indirimsiz hali ile değil belki ama bir sonraki indirimde diğer renklerinden de alabileceğim bir ürün.
.


Maybelline`in favori ürünlerinden biri de Color Tattoo farlar bildiğiniz gibi. Genelde ışıltılı renkleri var ama aradan 1 tane mat renk bulmayı başardım. 


Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe 40; Güzel bir bej rengi, bazen çok cansız ölü gibi gösterse de benim sıklıkla kullanmayı tercih ettiğim renklerden. 


Farın yumuşaklığını beğendim, elinizin ısısıyla kremsi bir hale geliyor ve pigmentasyonu da oldukça iyi. Kalıcılığı da hiç fena değil, aynı düzeydeki toz farlara göre oldukça iyi.


Bana göre tek eksisi, az da olsa göz kapağında ağırlık yapması. Yine de bir kaç renk daha almamı önleyecek kadar büyük bir eksi değil. Diğer renklerinin hemen hemen hepsi, bol ışıltılı renkler ama hafif altın ışıltıları olan bir pembe rengi vardı, onu da kestirdim gözüme. Normal satış fiyatı 18TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam. İndirimde de 11-12 liraya almıştım, bu fiyata göre oldukça iyi performans veren, sevdiğim bir ürün oldu.


Eminim çoğunuzda vardır bu ürünler, ben almakta baya bir geç kaldım :) Siz neler düşünüyorsunuz, genel olarak herkes seviyor sanırım...

4 yorum:

  1. çok güzel ürünler cnm ben de severek kullanıyorum hem color tattoo farları hem de jel eyeliner'ı bu fiyat skalasında performansları gayet başarılı:)

    YanıtlaSil
  2. @asude glaze: evt kesinlike fiyatına göre başarılı, bir de indirimde alındığını düşünürsek :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyorum bunları. Günlük makyajımda vazgeçilmezlerimden. Ama dediğin gibi fırçasından pek iyi sonuç elde edemedim. Ecotools un eyeliner fırçasıyla uyguluyorum. Sürümü çok rahat. Color Tatoo lar ise tam bir kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
  4. bende üç tengini aldım bu rengide eklicem :)) siyah olanda mat kızlar eyeliner olarak müthişşş oluyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli