22 Mayıs 2013

SEPHORA // Silikon Yüz Fırçası

Yüz temizleme fırçası arayışım vardı geçen haftalarda. Kozmetik marketlerde satılan 4-5 liralık fırçalara gönlüm, 150-200 liralık profesyonel fırçalara da cebim razı olmadı. Tesadüfen Sephora`da böyle bir ürün buldum.


Görevli yeni geldiğini söyledi, benim de gözüme çarpmamıştı daha önce. Aslında fırça olarak adlandırmak doğru değil sanki. Sephora Face Exfoliating Disc silikon yapıda, yumuşak bir şey.


Üzerinde küçük silikon kılları var, fırçalamaktan ziyade peeling ya da kese etkisi gibi bir his veriyor. Uygun fiyata satılan, klasik yüz fırçalarından daha yumuşak bir hisle temizliyor yüzünüzü.


Kuruması ve temizlenmesi de o fırçalara göre daha kolay oluyor. Başta kullandığınız temizleyici silikon yapının arasına doluyor ve zor temizlenecekmiş gibi gözüküyor ama şiddetli suyun altına tutunca hemen temizleniyor. Ben peelingden ziyade yüz temizleme jeli ile birlikte haftada 2-3 sefer kullanıyorum. Profesyonel fırçalarla karşılaştırılacak bir ürün olmasa da, el ile temizlemeye göre daha kullanışlı bulduğum bir ürün oldu. Fiyatı da 12 Lira civarındaydı.

Yüz fırçaları gerekli mi, profesyonel yüz fırçası almalı mı yoksa sivilceden dolayı lekeye meyilli ciltler için sakıncalı mı gibi sorular var hala aklımda ama bir süre daha profesyonel fırçalardan almayı düşünmüyorum.

*************************************************************************

Edit: Bu yazıyı yazdıktan birkaç ay sonra cebim de, gönlüm de razı gelmiş olacak ki Clarisonic Mia 2 almışım. Uzun süredir onu kullanmaktayım. Bu silikon temizleyiciyi ise makyaj fırçalarımın temizliğinde kullanıyorum. 

5 yorum:

  1. Ben de bir yüz fırçası edinmeyi düşünüyorum ama akneye meyilli ciltler için uygun mu emin olamıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan..loreal in peelinginin üzerindede böyle birşey var ona benziyor bende onu kullanıyorum çok işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu görevlilere ne diyeyim bilemiyorum ben bu temizleme diskini geçen ekim ayında almıştım.. gündelik olarak hafif bir jel sabunla kullanılabiliyor..

    YanıtlaSil
  4. @kontes: açıkçası benim de çekincem var o konuda. Sivilceli bölgeye elle bile dokunmamak gerekirken fırçalamak pek mantıklı değil ama direk sivilcenin üzerine uygulamamak kaydı ile kullanıyorum ben.

    @alya: teşekkürler.

    @audrey: haha doğrudur, ben yeni gördüm ama güven olmuyor onlara zaten. Hele ürün tavsiyelerine hiiiç. Ürüne yeni demesi masum kalır aslında :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Sitenizde haber/konu yayınlamak istiyoruz. Devamlı haber/konu alımları yapmaktayız, reklam ağımıza sizde katılmak ister misiniz?

    mail : creamarks@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli