25 Mayıs 2013

ALIŞVERİŞ: eczanemizde.com

Birkaç ay öncesine kadar eczanemizde.com`dan sıkça alışveriş yapıyordum. Vitamin alma niyetim olunca, bildiğim ve memnun kaldığım bir site olduğu için yine burasını tercih ettim. Birkaç ay önceki alışverişlerim en geç 2.gün elimde oluyordu, geçen ay annem için Avene güneş kremi almıştık yine eczanemizde.com`dan. 5 gün sonra gelmişti ama fazla sorun yapmadık, olabilir diye düşündük. 

Bu siparişimi Pazartesi günü vermiştim, Cuma günü kargolandı. Alırken "stokta" diye gözüken vitaminin tedarik edilmesini bekledim 4 gün. 



Neyse gelelim aldıklarıma; Oral-B yedek dış fırçası başlığı, GNC Women`s Ultra Mega Vitamin ve Burt`s Bees bebek pudrası aldım.


Sebamed Fresh Deodorant`ı ise hediye olarak koymuşlar.


GNC Women`s Ultra Mega daha önce de aldığım bir üründü. Ne kadar istesem de beslenme olayını düzene sokamıyorum bir türlü. Ne meyve ne de sebze yemek istiyor canım. Hal böyle olunca, bu tarz üründen destek almayı seviyorum. Zaten bahar yorgunluğu mudur nedir bilmiyorum, bugünlerde sürekli yorgunum :(


Merak edenler olursa ürünün içeriği de bu şekilde.


Oral-B şarjlı diş fırçam için yeden başlık aldım. Diş fırçamdan inanılmaz memnunum 2 yıldan uzun süredir kullanıyorum, fiyatı 60-70TL civarındaydı, çok pahalı bir ürün değildi, hiç bir sorun çıkarmadı. 2 hafta da 1 kez şarj etmem de yeterli oluyor. Sadece 5-6 ayda bir böyle yedek fırça alıp, başlığını değiştiriyorum. Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün.


Ve son olarak Burt`s Bees bebek pudrası aldım. %100 doğal, paraben, o, şu, bu içermez diyor. Burt`s Bees ürünlerini güvenilir buluyorum, az ama öz alınması gereken markalardan diye düşünüyorum.


Sebamed Deodorant`ı da hediye olarak koymuşlar dediğim gibi, teşekkür ediyorum...

Özetle; geç kargolanmasına sinir olmam haricinde sorunsuz bir alışveriş olsa da, bir önceki alışverişim de geç geldiği için tekrar tercih etmeyeceğim sanırım...

2 yorum:

  1. Eczanemizde.com'dan ben de çok sık alışveriş yapıyorum. Kargoda sıkıntı hiç yaşadım. Sizi okuyunca üzüldüm açıkcası. Ama ürünler sağ salim ulaşmışlar en azından.
    :)
    Güle güle kullanın hepsini.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sefer alışveriş yapmıştım gayet memnumdum ama 2 seferde de böyle geç gönderdiler, üzüldüm.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli