20 Mayıs 2013

Bitenler

Eski ürün bitirme hızıma kavuştum bugünlerde. Bu kadar ürün çok kısa sürede bitti sanki... 



Saç ürünleri; 
Down Under Natural`s Nude saç kremi, daha önce ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım. Saç kremi bana yeterli gelmedi, belki başka çeşitlerini deneyebilirim.

Down Under Natural`s Argan Oil saç kremi, beğenir gibi oldum ama benim saçlarım çok yoğun, deneme boy paketi 2 sefer kullanabildim. Karar vermem için yeterli olmadı, indirimde denk gelirsem tam boyunu alabilirim.

Pantene doğal sentez yoğun onarıcı saç maskesi, maske olarak yeterli değil kesinlikle ama saç kremi olarak severek kullandım.


Duş Jelleri;
Watsons ve Gratis indiriminde bilinçsizce stokladığım bu duş jellerini sıvı sabun olarak kullandım. İkisinin de pek kokusu yoktu, zaten Body Care`ı duş jeli olarak kullansaydım 1 senede bitmezdi herhalde. 


Yüz ürünleri;
Clinique anti blemish köpük yüz temizleyici, çok severek kullandığım temizleyicimdi. Bu biten 3. şişem oldu ve son damlasına kadar kullandım. Şimdi biraz ara vermek için almadım aynısından ama bir kaç ay sonra tekrar dönerim muhtemelen. Benim cildimin yağlanmasını ciddi anlamda engelliyordu ve köpük oluşu çok kolaylık sağlıyordu.

Lush mask of magnaminty yüz maskesi, fena bir maske değildi. Başta severek kullandım ama sonlara doğru sıkılmaya başladım. Üzerinde belirtilen son kullanma tarihini de 15-20 gün geçirdim, son günlerde iyice katılaşmıştı ve kullanımı zor olmuştu. Biraz zorlayarak da olsa bitirdim bunu da. Belki aradan bir süre geçtikten sonra tekrar alabilirim ama aradığım maskeyi bulabilmiş değilim henüz.

Clinique DDMG nemlendirci, yağlı/karma ciltler için olan sevdiğim bir nemlendirici, halen günlük olarak kullandığım ürün.

Maskaralar;
Clinique hight impact maskara, etkisini 2 kat sürüşte hissedemediğim, dolgunlaştırmasını yeterli ama uzatmasını yeterli bulmadım.

Maybelline cat eyes, fiyatına göre performansı güzel, günü geçirmek için kullanılabilecek bir maskaraydı. 

Sephora full action maskara, hiç bir işe yaramayan bir üründü. Sadece 3-4 sefer kullandım ama sürmemin bir anlamı olmadığından atıyorum.


En son Lancome Hypnose doll eyes maskara aldım. Uzunca bir süre başka maskaralara pas vereceğimi sanmıyorum.


Bu ay benim biten ürünlerim böyleydi, yaşasın yenilere yer açmak :D

Bu arada blog satışımı gördünüz mü ?

6 yorum:

  1. Merhaba ne çok ürün bitirmişsin:) ben de kullandım lush mask of magnamintyi çok severek kullandım özellikle sivilceli dönemde söndürücü etkisini gözlemledim blogumda da yazdım bakabilirsin:) bir diğer severek kullandığım maske kiehlsın beyaz kii maskesi onu önerebilirim biraz araştırırsan çok iyi bir maske olduğunu görürsün:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir sürü ürün bitmiş yine :)

    YanıtlaSil
  3. @makyajlı kareler: :)) teşekkürler

    @zuhal gündoğdu: Kiehls`in şu 28 gün zımbırtısı dikkatimi çekti, bakacaktım ürünlerine zaten, dediğin maskeye de bakayım, bu markadan herkes memnun sanki

    @makyaj kelebeği: dimi :)) mutlu oluyorum boşları çöpe attıkça

    YanıtlaSil
  4. Ooo yenilerecyer aciliyor sanki git gide :)

    YanıtlaSil
  5. @bakimliolmakasktır: evet evet bu aralar alımı cidden azalttım, herşeylerimi bitiricem son damlasına kadar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli