6 Kasım 2013

MAC // Pro Longwear Lipcreme Soft Sell

Bir önceki yazımda Mac Online alışverişmden ve aldığım rujun çok hoşuma gittiğinden bahsetmiştim. Vakit kaybetmeden yazmak istedim ruju. Aldığım günden beri, saplantılı bir şekilde bu ruju kullanıyorum.

Pro Longwear Lipcreme Soft Sell, 54TL, 3,6g


Mac bu seri için "12 saat kalıcı, dudak kenarında birikmez, gün boyu nemlendirme sağlar" diyor. Kalıcılığı cidden güzel. Sabah 8 gibi sürüp, akşam 6-7 gibi eve geldiğimde hala dudağımda bir miktar ruj kaldığını görüyorum. 

Sabah sürdüğüm gibi kalmıyor elbette, ortalarda silinmiş oluyor ama gün içinde 1 sefer tazelersem harika...


dudak rengimden çok çok farklı bir renk olmadığı için ortalardan silinmesi, çok kötü bir görüntü oluşturmuyor ama daha açık ve daha koyu renkleri tercih ederseniz sorun olacaktır.


Nemlendirmesi orta seviyede bana göre. Mac`in mat serisindeki rujları gibi değil, onlara kıyasla daha kolay sürülüyor ve daha yumuşak bir his bırakıyor.


Rengi de tam olarak fotoğraflarda gördüğünüz gibi. Ne iddialı, ne de iddiasız bir renk. Renkleri tanımlamada ve doğru algılamada pek başarılı sayılmam. O yüzden alt tonunu, üst tonunu pas geçiyorum bu yazıda. 


İçinde belli belirsin, minik simler var ama dudağa sürdüğünüzde kesinlikle belli olmuyor. Simli, parlak rujlardan hoşlanmayan birisi olarak, beni rahatsız etmedi.



Tek olumsuz yanı az da olsa bir yapışaklık hissi bırakması. Onun dışında rengi, kalıcılığını ve duruşunu çok beğendiğim ve aldığıma çok memnun olduğum bir ruj oldu.

6 yorum:

  1. çok güzel bir renkmiş.. insanın hepsini alası geliyor..

    YanıtlaSil
  2. Evet bu rengi secene kadar bir suru renk elemek durumunda kaldim. Digerlerinde de aklim kaldi

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok hoşmuş..Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. renk çok güzel güle güle kullan..ben de çok farklı renkte rujlar alsam da elim hep dudak rengi rujlara gidiyor..dudağımı da kurutmuyorsa daha ne isterim :))

    YanıtlaSil
  5. Bende çok beğendim rengini :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. @Tuğçe Demir, @asena peker: çok teşekkürler :)

    @Nilgün: Ben de çok öyle yapıyorum genelde ama iyice de belirsiz olsun istemiyorum. O yüzden bu renk çok hoşua gitti. Nemlendirme kısmı da orta dediğim gibi. Mat serideki rujlar daha çok kurutuyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli