21 Kasım 2013

MAC // Something Special Krem Allık

Geçenlerde Pro Long Wear Soft Sell ruj ile birlikte aldığım krem allığı kullanma fırsatım oldu 1-2 haftadır. Daha önce tek krem allık deneyimim Maybelline`in Dream Touch`ı olmuştu.

MAC Cosmetics, Something Special, Krem Allık, 68TL


Bazen ürünlerin isimleri, kendilerinden daha çok çekiyor insanı. Bu isimle nitelendirilmiş bir renk kötü olamaz diye düşünüyor insan. Gerçekten de çok tatlı bir renk. Bulunmaz özel bir ton değil ama yine de güzel.


Paketi ilk açtığımda üzerinde bu tarz su kabarcıkları gibi şeyler vardı fakat zaten bunu düşünüp, normal olduğunu yazmışlar ambalaja. O kabarcıklar da kullanmaya başlayınca dağıldı zaten. 


Allığı elimle sürüyorum. Birkaç sefer parmaklarımla yüzüme sürüp, fırça ile dağıtmayı denedim ama çok anlamı olmadı. O yüzden direk parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum. 


Elime aldığımda böyle yağlı bir görünüm oluşturuyor fakat yüzümde kesinlikle yağlı durmuyor veya yağlı bir his bırakmıyor. Sürdükten sonra mat bir duruşu var. Kolay dağılıyor, uygulaması gayet pratik. Sadece kalıcılık konusunda başarılı bulmadım. Toz allıklara kıyasla daha az dayanıyor. Bir eksisi de miktarı olabilir sanırım. Sık kullanılırsa çabuk sürede tükenir diye düşünüyorum. Aynı miktardaki toz allığı tüketmek zor olabilir ama krem allık 2 haftada birkaç gün kullanmama rağmen azalmaya başladı bile. 



Rengi de gördüğünüz üzere tatlı bir pembe. Özellikle 2. fotoğrafta Nars Orgasm`ı çok andırıyor bana göre. Pigmentasyonu ne az, ne de fazla, tam ortada kalmış. Fazla kaçırma derdi olmadan sürüyorum yani. MAC`de bu şekilde tanımlamış bu allığı;  

"Basit bir allığı bir sanat şaheserine dönüştüren allık. Kremsi, harmanlanması kolay, orta düzeyde örtücülük sağlayan formül ortaya pürüzsüz, taze ve kalıcı bir doğal sonuç çıkarır."

Pürüzsüz, taze, doğal ve harmanlaması kolay kısımlarına katılıyorum fakat kalıcılığı ve sanat şaheseri olduğu kısmı tartışılır tabii ki! İçerik listesi de aşağıdaki gibi...






6 yorum:

  1. Çok doğal güzel bir ton cidden güle güle kullan=) Krem allıklar daha kalıcı olur diye biliyordum şaşırdım aksinin olmasına:/ fiyatı ne kadardı bir de tatlım?

    YanıtlaSil
  2. renk çok tatlı ama ben elle süremem bunu RT expert face tarzı bir fırça ile denedinmi nasıl olur acaba??

    YanıtlaSil
  3. @kozmetik aşığı: teşekkür ederim, fiyatı 68TL

    @audrey: ben elle sürmekten pek rahatsız olmadım, expert face ile denemedim ama güzel olur bence, f80`le de olur diye düşünüyorum. Benim onlar pudra fondöten arasına gidip geldiğinden , allığa bulaştırmak istemedim

    YanıtlaSil
  4. 80 değil ama F84 daha iyi olur bence..

    YanıtlaSil
  5. evet o daha güzel olur tabii de, henüz bende yok :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kullanıyorum uzun zamandır bu allığı çok memnunum... Duofiber bir fırçayla uygularsan RT stippling Brush ya da benim gibi MAC 159 ile gerçekten iyi sonuç veriyor....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli