28 Kasım 2013

Parasını Kesinlikle Hak Edenler Listem ♥

Muadillerine göre nispeten daha yüksek fiyatlara satılan ama aldığıma hiç pişman olmadığım, fiyatının hakkını verdiğini düşündüğüm ürünleri bir araya toparladım.





Nars Soulshine Allık Paleti, 72TL
Şimdiye kadar edindiğin allıklardan en sevdiğim. Aslında 3 farklı renkte allık olduğu için fiyatı çok yüksek de değil, Renkleri, pigmentasyonu vs her anlamda hoşuma gidiyor. Renk seçimleri de çok yerinde olmuş bana göre. Bu kadar kozmetik delisi olmasaydım, sadece bu allıkla yıllarımı geçirebilirdim.

Mac Cosmetics Pro Longwear Soft Sell Lip Creme, 54TL
Pro Longwear serisindeki bu rujları Mac`in klasik mat rujlarından daha çok beğendim. Hem çok daha güzel nemlendiriyor, hem de kalıcılığını seviyorum. Uzun süre silinmeden kalıyor. Rengi de bana göre çok güzel çünkü ne çok açık bir pembe, ne de çok koyu. Bu seriden farklı renklerde 1-2 çeşit daha alacağım zaman içinde...


Shisiedo Fondöten Fırçası, 99TL
Son zamanlarda aldığım fırçaların içerisinde en başarılı bulduklarımdan, yumuşaklığı ve uygulamadaki pürüzsüzlüğü çok güzel. Kesinlikle verdiğim paraya üzülmediğim bir ürün daha...

Sigma F80, Fondöten/Allık Fırçası, 22$
Bu fırça da beklentimin üzerinde çıktı, Sigma`ları Real Techniques`lerden biraz daha başarılı buldum sanırım. F80 fondöten fırçası olarak geçse de, pudra ve allık uygulamak da mümkün oluyor. Alma imkanınız varsa mutlaka 1 tane edinin bence.




The Balm Nude Tude Far Paleti, 60TL
Bu paleti almamak için uzun süre direnmiştim, %50 indirim zamanında 30liraya almıştım. Bu fiyata kesinlikle çok iyi bir ürün. Bana göre The Balm`ın en başarılı paleti nude tude ama kalıcılık konusunda yüksek performans bekliyorsanız baz ile desteklemeniz gerekiyor. Yine de aldığıma çok memnunum, renkleri çok güzel.

Mac Cosmetics Paint Pot Krem Far/Baz (Utterly Becoming), 54TL
Bu ürünün de yumuşaklığına bayılıyorum. Sürerken ve sürdükten sonraki hissiyat açısından uygun fiyatlı krem farla yakından uzaktan alakası yok. Pahalı sayılabilecek fiyatını kesinlikle hak ediyor bana göre. Renk olarak da ilk önce bu rengi aldığıma pişman olmuştum ama daha sonra fikrim değişti. Şu sıralar toz farların altına baz olarak kullanmaktan da, doğal tonlarda göz makyajı için far olarak kullanmaktan da büyük zevk alıyorum. Yine en kısa zamanda farklı renklerinden alma isteğim var...


Clinique Deep Comfort El Kremi, 54TL (75ml)
El kremi için oldukça yüksek fiyatlı ama başarılı bir ürün daha. Çabuk emilimini ve yumuşacık hissiyatını beğeniyorum. Tek başına kullandığınızda belki tam farkına varılamıyor ama yakın ara ile başka el kremleri kullanıp kıyasladığımda bu el kremi kesinlikle çok başarılı geliyor bana. Bir de elleri çabuk terleyen bir insan olarak çabuk emilmeyen kremlerden nefret ediyorum. Belki direk değil ama bir kampanya ya da indirime denk geldiğinde kesinlikle almayı istediğim bir ürün.

Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi, 32TL
Deneyen hemen hemen herkes gibi benim de beğendiğim bir sprey, özellikle kendine has, ferah kokusuna bayılıyorum. Saçımda kesinlikle kalıntı ya da yapışaklık bırakmamasına bayılıyorum. Yalnız bu kadar beğenildiğine bakıp, spreyin saçınızda muhteşem dalgalar yaratmasını beklemeyin! Elektriklenmeyi, kabarmayı önleyip, doğal dalgalı bir görünüm veriyor.




Estee Lauder Double Wear Fondöten, 110TL
Ve en vaz geçemediklerim... Fondötene elimde olmayan sebeplerden ötürü merakım olduğunu belirtiyorum sık sık! Çok çok fazla sayıda olmasa da, hatırı sayılır derecede farklı fondöten denedim bu güne kadar. Kapatıcılık, mat bitiş ve hafiflik arayanlar için gözüm kapalı tavsiye edebileceğim 2 fondötenim var. Double Wear`ı özel günler için...

Clinique Anti-blemish Fondöten, 89TL
Anti blemish`i de günlük kullanım için çok beğeniyorum ve uzun süre vazgeçeceğimi sanmıyorum. 

Her pahalı ürün beklentiyi karşılamıyor maalesef, hatta bazıları çok kötü bile çıkabiliyor ama benim "kesinlike parasını hak ediyor" dediklerim bu şekilde. Sizin var mı eklemek istedikleriniz, "gözüm kapalı tavsiye ederim" dedikleriniz




15 yorum:

  1. Toni&guy deniz tuzlu spreyi ben de çok beğendim. Anti-blemish fondöteni de aldım daha başlamadım kullanmaya. Sigma f80 de var wishlistimde ama black friday gözümü korkutuyor.

    YanıtlaSil
  2. nars soulshine ve sigma F80 benim de favori listemde..

    YanıtlaSil
  3. Mars allık ve Clinique'in bütün ürünleri benim içinde musthave listesinde. Mac'in mat rujları dudağımı çok kuruttuğu için pro-longwear serisine hiç yanaşmıyordum. Nemlendirme durumu nasıl? renge bayıldım çünkü !

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş! Benim de en sevdiğim rimelim ve parasını hak ettiğine inandığım ürünlerden biri YSL Effet Faux Cils. Gerçekten tam bir gece makyajı rimeli! Ayrıca çok uçuk bir fiyatı olsa da Tom Ford Cognac Sable far paletime verdiğim 190 liranın hiçbir kuruşu için pişman olmamıştım bu yılın başında. Fazlasıyla uygun fiyatlı kaş kalemleriyle de kaş doldurmak mümkün ama Benefit Gimme Brow kaş rimeli de 70 lirayı geçen fiyatını bence kesinlikle hak ediyor. Cilt bakım ürünü olarak da MAC'in göz kreminin 95 liralık fiyatını hak ettiğini düşünüyorum :)
    Şu an aklıma gelenler bunlar ama bu yazıyı da fazlasıyla sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. @zuhal gündoğdu: fondöteni ve f80`i de çok seveceksin :) Ben de black friday işine hiç girmedim. shop-zeomeo hesabından aldım, kargosuzu ile aynı fiyata gelecek bir aksilik olmazsa :)

    @audrey: çok güzeller di mi :)

    @Nilgün: MAc`in mat rujları bana da kuru geliyor ama bunlar öyle değil, lipcreme diye geçiyor adı zaten, kremsi bir yapıda gerçekten

    @bengisu: teşekkürer :) Gimme Brow ve Mac`in göz kremini ben de çok duydum aklımdalar, denemek istediklerim arasında ikisi

    YanıtlaSil
  6. Gimme Brow'un detaylı yazısını blogumda yazmıştım istersen bakabilirsin belki yardımcı olur. :) Hiç makyaj yapmak istemediğimde bile Gimme Brow ve kapatıcı kullanıp çıkıyorum ve açıkçası "ya biraz daha mı bir şey sürseydim" demiyorum :)) Bu kadar bağımlılık yapacağını hiç düşünmemiştim ama çok iyi bir ürün olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Benimde fondöten tercihim estte lauder. Fondoten fırçası için ise epeydir bakınıyorum şuan için süngerle kullanıyorum. Shisedonun fırçası kesinlikle iyi dersen alıcam açıkçası:) Kaş kalemi olarak mac in kaş kalemini öneririm arkadaşlara.

    YanıtlaSil
  8. İnsanın alası geliyor :)denemek lazım hepsini

    YanıtlaSil
  9. @bengisu: bakacağım, teşekkürler.

    @gulchine: Shisiedo`nun fırçası gayet güzel ama arada allık ya da pudra için de kullanırım dersen RT expert face ve F80`e de bakabilirsin. Shisiedo`nun tek eksisi küçük olması sanırım.

    @Melonun Ojeleri: :) kesinlikle denenmeli

    YanıtlaSil
  10. Anti-Blemish benim de favorim geçen yıldan beri neredeyse her gün kullanıyorum. Acneye meyilli cildimi kesinlikle yormuyor.

    YanıtlaSil
  11. Zorla anti-blemish aldıracaksınız yani insana. :)) Ten ürünlerine aşkımın kabardığı şu günlerde denemek için sabırsızlanıyorum. :) Saç spreyi ve Mac'in bu ruj serisi de yine denenecekler listemde. ^.^

    YanıtlaSil
  12. @Ecz.imis: vallahi dediğim gibi yağlı ciltlere ve mat görünüm sevenlere kesinlikleeee tavsiye ediyorum :) Bu arada Cloud10 başta kargo numarası vermiyor ama birkaç gün sonra ben mail atıp soruyorum özellikle söylüyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. ^.^ İstediğim fırça şu anda stoklarında yok. :( instagramdan alacağım gibi görünüyor. ;)

      Sil
  13. Harika bir yazı olmuş :) MAC'in paintpotlarının çoğu parasını hakediyor özellikle de constructivist :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli