3 Aralık 2013

Gratis // Dırty Works Set

Dirty Works Body Trio, 25TL

Yine Gratis`in bize sunduğu harika paketlerden bir tanesi :) İçindekilere bakmaksızın görünüşleri için aldığım bir ürün. Benim aldığım pakette 2 duş jeli (birbirinin aynısı) 1 de vücut peelingi bulunuyor. Aslında ambalajında 1 duş jeli 1 peeling 1 body lotion yazmasına rağmen bütün paketler o şekilde değil. Alırken dikkat etmek lazım, 2 duj jeli yerine vücut kremi olan paketler daha mantıklı.


İkisini de kullanmaya başladım alır almaz, çok yoğun bir kokuları yok. Tiryakilik yaratacak, tekrar alma isteği uyandıracak cinsten değil ama beni rahatsız da etmedi. Hafif, belli belirsiz bir yasemin kokusu gibi geldi. Duş jelinin köpürmesi güzel.


Peeling`in tanecik büyüklüğünü de beğendim, kokuları çok tatmin edici olmasa da, işlevlerini sevdim. Bu setlerin 35 liralık daha büyük bir kutusu, bir de 15 liralık (sanırım) 3`lü bir body lotion seti vardı. Yılbaşına doğru, %50 indirim olursa o setlerden  de alırım sanırım.
İçerikleri de bu şekilde...


1 yorum:

Yorumlarınız değerli