20 Aralık 2013

Yüz Yılın İcadı // Lipstick Organizer

Ve nihayet Cuma, keyifli güne keyifli bir yazı ile başlamak istedim...
Bu ruj koyma kutularını ya da lipstick organizer`ları görmüşsünüzdür. İlk gördüğümden beri aklımdaydı. 

Cidden çok kullanışlı ve rahat birşeymiş. Elime geçer geçmez rujlarımı içine sıraladım. Rujların hepsinin görülebilir şekilde sıralı durması inanılmaz güzel birşeymiş :) Diğer türlü çekmecenin içinde üstüste yığılmış, karışmış halde duruyorlardı. 

Çok şık değil ama kötü de durmuyor makyaj masasının üzerinde. Maybelline`in kare rujları tam oturuyor içine, Sephora ve Yves Rocher`ınkiler biraz zorlanarak giriyor ama onların haricindeki rujların çoğu rahat şekilde sığıyor. İçine koyulup koyulamayacağı da sorulmuştu, denedim ama ojeler için kullanışlı değil. Çoğu oje sığmıyor zaten içine.


İlk sıraya minik testerlarımı ve göz kremlerimi de koydum onlar için de çok rahat oldu. 


Ben bunu ebay`dan aldım tahmin edeceğiniz gibi  :) Çeşitli yerlerde çok yüksek fiyatlara satıldığını görüyorum. Ebay`dan 4$`a (kargo bedava) almak varken, öyle birşey yapmam tabii ki! Ben vakindnewfrog  isimli satıcıdan aldım merak edenler için ama dün akşam baktığımda, aynı satıcıda göremedim. 



Bu linkden benzerlerine ulaşabilirsiniz, farklı versiyonları da var hatta. 

6 yorum:

  1. bende bırkac gun once bu üründen sıparıs verdım :) merakla gelmesınıbekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. aa çok harikaymış bu! :)

    YanıtlaSil
  3. bu sene organizerlara taktım zaten..hep aklımda ebay'a bakmak ama fırsat bulamadım bir türlü..hemen sipariş vereceğim..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. süper! instagram üzerinden satanları falan görüyorum ama fyatlar çok uçuk.. Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  5. Evet 30 liraya görmüştüm birinde yüksek sesle oha! dediğimi hatırlıyorum.. Bende ebayden siparişle alıcam ama bakalım vicdanlı birinden kredi kartı bulmam lazım :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. İlyedaa; kırılmadan falan ulaşır umarım, güle güle kullan sen de.

    Alice; kesinlikle tavsiye ederim :)

    Nilgün; teşekkürler, ben de 2.sini sipariş verebilirim belki

    Ümran; evet bence de çok uçuk. Zaten 4-5 dolar riske de atılabilir bir fiyat, o yüzden ebay üzerinden almanın hiç bir sakıncası yok bana göre :)

    Ceyda; 30tl`den daha pahalıya da satanlar varmış sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli