13 Aralık 2013

Sephora // 45 Numaralı Fondöten Fırçası

Sephora 45 Numaralı Fondöten Fırçası

Bir iki ay önce Sephora`da eski bir ambalaj karşılığında %30 indirim vardı hatırlarsınız. O indirimden sadece fırça almaya niyetliydim, bloglarda araştırınca Sephora`nın en beğenilen fırçasının 45 numaralı bu fırça olduğunu görmüştüm. 


Sephora`da çok fazla alınabilecek fırça olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Bunun haricinde birkaç tane daha güzel fırçası var gözüme çarpan ama fiyatlarını çok yüksek buluyorum. Bu fırça indirimle 35-40TL gibi makul bir fiyata gelmişti yanlış hatırlamıyorsam.


* Fırçanın boyu da, uygulama kısmının büyüklüğü de arada. Ne çok büyük ne çok küçük. Kullanışlı güzel bir boyut.
* Fondöten uygulaması da gayet güzel, iz bırakmıyor, insanın yüzüne sert gelmiyor, yapay kıllardan oluşuyor.
* Likit ürünü çok fazla emip ziyan etmiyor.
* Kolay temizleniyor, kuruma süresi de normal.
* Yıkarken ya da kullanırken hiç kıl dökülmedi şimdiye kadar.


Ben bu fırçayla likit fondöten haricinde allık da kullanıyorum. Diğer allık fırçalarım kirli olduğunda elim bu fırçaya gidiyor. Küçük allık fırçalarını sevdiğimden, bunun boyutu gayet uygun geliyor. Birkaç gün önce bahsettiğim MAC 168 numaralı allık fırçasından daha yoğun bir renk bırakıyor yalnız, çünkü bunun kılları daha yoğun.


Özetle aldığıma memnun olduğum bir fırça, özellikle Real Techniques fırçalara ulaşma imkanı olmayanlar, MAC`e vs.`ye çok yüksek fiyatlar ödemek istemeyenler için, birkaç ürün için kullanılabilecek güzel bir seçenek. "Bütün fırçalar benim olsun" grubu için de (ki ben de yavaş yavaş o gruba dahil olma yolunda ilerliyorum :p) alınması gereken fırçalardan birisi bence.


5 yorum:

  1. ben o son gruba giriyorum işte :-)) sephoranın en sevdiğim fırçasıdır bu çok kullanışlı gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu fırçayı oldukça seviyorum ancak RT fırçalarına kavuşunca biraz ikinci planda kaldı benimi için :)

    YanıtlaSil
  3. RT fırçaları almadan önce aklımdaydı. Sonra vazgeçtim:)

    YanıtlaSil
  4. Benimde uzun zamandır aklımda olan bir fırça ama internetten benzerini sipariş edicem sanırım.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Audrey; almadan önce senin blogunda da okumuştum sanırım :) ben de memnun kaldım

    Ümran; bu da güzel ama çok geride kalmasın :)

    Zuhal; indirim denk gelirse al bence yine de :)

    Ceyda; teşekkürler, sen hangisini alacaksın ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli