14 Aralık 2013

Sigma F80 Flat Kabuki Fırça

Sigma F80 Flat Kabuki, 22$

Sigma fırçaları ile ilk tanışmam oldu kendisi. Zaten markanın en ünlü, en bilinen fırçası da bu arkadaş. Hakkında söylenecek çok fazla birşey yok, oldukça beğendiğim bir fırça oldu. Olumsuz bir yönü yok bana göre.


İlk dikkat çeken tarafı yumuşaklığı. Bunun haricinde oldukça sık şekilde yerleştirilmiş yapay kıllara sahip. Birkaç gün önce yazdığım Shiseido fondöten fırçasının biraz daha büyük hali gibi düşünülebilir. Kılları haricinde sapı ve fırçanın genel görünüşü de güzel.


Daha büyük olması pudra ve tercih edenler için allık uygulamalarına da uygun kılıyor fırçayı. Ben fondötenden ziyade pudra için kullanıyorum. 


Uygulaması gayet güzel, kolay yıkanıyor, kılları dökülmedi 1-2 aydır. Yumuşaklığı zaten çok güzel. Cidden alınması gereken, pişman etmeyecek fırçalardan bir tanesi bana göre. Bu fırçadan memnun kalınca başka sigma fırçaları da sipariş ettim, Pazartesi elimde olacaklar, heyecanla bekliyorum :)

Bu fırçalara cloud10beauty, sigmabeauty sitelerinden ya da getirip satan çeşitli hesaplardan ulaşabilirsiniz. Ben instagram satışından @shop_zeomeo`dan almıştım, fiyatları makul gelince diğer siparişlerimi de onlardan verdim.

9 yorum:

  1. Yazısını bekliyordum. Güle güle kullan :) Sen de görüp dayanamayıp ben de aldım. Memnun kalacağımı düşünüyorum. Bu arada fotoğraf konseptlerin de ayrı güzellikte ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Fondöteni uygulamasına bayılıyorum hem yoğun hem doğal oluyor sonıç

    YanıtlaSil
  3. Serinus; ben de memnun kalacağını düşünüyorum, fotoğrafları beğendiysen ♥♥♥

    Audrey; evet oldukça önemli bir ayrıntı, ben de pudra uygulaması için aynı şeyi düşünüyorum :) Bunun eğik versiyonunu aldım onu direk fondötene ayırmayı düşünüyorum, çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan çok güzel Sigma fırçaların hepsi :)

    YanıtlaSil
  5. Bunu alıcam sonunda biliyorum:) ama kozmetik diyetinde olduğum için hiçbir şey almamaya karar verdim. En azından bir süreliğine;) alacağım ilk fırça olacak güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Ceyda; yenilerini dört gözle bekliyorum ben de bakalım, umarım onlar da bunun kadar güzel çıkar.

    Zuhal; ben de öyle bir diyete niyetliyim :) ama başarabilir miyim bilmiyorum. Senin diyet bitince al bunu ama mutlaka :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de shop_zeomeo`dan almıştım ve inanılmaz memnun kaldım.
    Şu ara çok fondöten kullanmadığımdan pudra süreceğim zaman elim direkt buna gidiyor. :) Kesinlikle bir tane daha alacağım.
    Yalnız bir şey sormak istiyorum diğer fıçalarıma nazaran biraz daha geç kuruyor gibi.
    Sizde de öyle mi?

    YanıtlaSil
  8. Weba; bana normal gibi geldi kuruma süresi ama çok çok dikkat etmedim. Yinede uzun ve sık kılları olduğu için normal, olabilir ama. Ben bir havlu kağıdın üzerine alıp, kalorifer peteğinin üzerinde kurutuyorum, çabuk kuruyorlar :)

    YanıtlaSil
  9. Bende sigma nın sitesinden f82 sipariisimi verdim bekliyorum umarım gelir :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli