26 Aralık 2013

Yeni Yıl Kozmetik İndirimleri

Aralık ayında yeni yıl vesilesi ile her yerde kampanya, indirim bolluğu oluyor bildiğiniz gibi. Geçen senelerde ilk gördüğüm kapmanyaya atlayan ben, sonrasında daha iyi bir kampanya ya da daha çok istediğim birşeyler görüp pişman olurdum genelde. Bu sene henüz yeni yıl kampanyalarından birşey almadım. Aklımda kalan kampanyaları bir araya toparlayıp yazmak istedim sizler için de. 

Gratis 26-31 Aralık

Drugstore ürünlerde en iyi kapmanyaları Gratis yapıyor genelde. Renkli kozmetiklerde %35, The Balm`da %40, kendi markalarında %40 indirim var. İndirim ayrıntıları için şu linke bakabilirsiniz


Watsons 25-31 Aralık

Çoğu üründe 2.`ye %50 indirim var. Max Factor ve Alix Avien`de ise 2.`ye %70 indirim var. Detaylar için şu linke bakabilirsiniz yine


Ykm 

Ykm`de tüm kozmetik markalarında 2. ürüne %50 indirim var. Bunun dışında marka bazında da kampanyalı setler var. Bu setler genellikle "şu kadar tutarda alışverişe..." şeklinde, görselleri büyüterek detaylara bakabilirsiniz. 


Yine Lancome`un da büyük boy bir parfüm alışverişine büyükçe bir seti vardı ayrıntılarını bulamadım ama aklınızda olsun.

Boyner


Tekin Acar


Ayrıca 200TL ve üzeri alışverişin %50`si hediye kampanyaları var.

Sephora
Parfümlerde 200TL`ye anında 50TL indirim, bu tutarın üzerinde her 50 lira için 15 lira ek indirim var.

The Body Shop
Hediye setlerinde 3 al 2 öde kampanyaları var.


Benim hatırlayabildiklerim bunlar. Artık geçen sene olduğu gibi mağaza gezmeye imkan ve vakit bulamıyorum maalesef. Vaktim olsaydı daha ayrıntılı bir post olabilirdi :( Bu kampanyalar içinde güncel olmayanları ya da sizin aklına gelen başka kampanyalar varsa yorum olarak yazın lütfen.

6 yorum:

  1. Watsons indirimle ilgili değişiklik yaptı bakmanızı isterim % 50 degil ama :-( % 35-40 indirim var

    YanıtlaSil
  2. Evet gordum onu dun aksam ama hic hos olmamis. Ilk bi kac gun daha pahaliya satip, gratis acikladiktan sonra onlarin indirimine cekmisler. Ben bsy almadim ama yine de cok sinir bozucu

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. bence tarıhı gecmeden blog satışı yapabılırsınız

    YanıtlaSil
  5. yanlıs yere yorum yazmısım

    YanıtlaSil
  6. Selma; Neyin satışını yapacağım anlamadım!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli