11 Aralık 2013

Shiseido // Fondöten Fırçası

Shiseido Fondöten Fırçası, 90TL


Uzun zamandır aklımın bir köşesinde olan fırçalardan birisi olsa da çok planlayarak almamıştım. Hatta  parasını ödeyip mağazadan çıktıktan sonra pişman olur gibi olmuştum ama kullandıktan sonra fikrim değişti. 


Paketinden çıkartıp dokunduğum ilk anda hoşuma gitmeye başladı. Kılları inanılmaz yumuşak. Sigma F80 ya da Real Techniques Expert Face`den daha yumuşak bir hissiyat bırakıyor bende. 

Kılları sentetik ve oldukça sık şekilde dizilmişler. Fondöteni çok az emiyor ve oldukça pürüzsüz şekilde uyguluyor. Uygulama kısmının küçük olmasının en büyük avantajı, burun ve kaş üstü gibi yerlere de güzel uygulama yapıyor olması. 


Boyu da 11.5cm Seyahatte, makyaj çantasında taşımak için ideal. Ben kutusunu atmadım. Yırtılmadan açılıp kapanabilen bir ambalajı vardı, o yüzden bir yere götüreceğim zaman onun içinde taşıyabilirim tekrar.


Fırça likit fondöten fırçası olmasına rağmen, her türlü ürünü sürmeyi denedim ben bu fırçayla. Allık, pudra, bb krem vs. Hepsinde de gayet güzel sonuç verdi. Tabi sırf meraktan yaptım böyle bir şeyi ama sonuçta fırça güzel. Fondöteni kıvamında ve pürüzsüz şekilde uyguluyor. 

Bir kaç sefer de yıkadım, hiç bir şekilde kıl dökmedi. Çok yoğun kıllı bir fırça olmasına rağmen kuruma süresi fena değil. Fakat tek sevmediğim yanı, temiz fırçayı 1 sefer kullandıktan sonra 2. güne kullanırken az da olsa pürüz bırakıyor. Dünden kullanılmış olarak bırakılan fırçanın ucundaki kıllar biraz birbirine yapışmış oluyor çünkü. Her kullanımdan sonra da fırçayı yıkayamıyorum maalesef. Belki fırça temizleme spreyleri bir çözüm olabilir ama elimde öyle bir ürün yok şu anda, o yüzden deneyemedim. 

Özet olarak; "hemen koşa koşa gidip alın" diyemem ama bu fiyatlarda bir fırça almayı düşünüyorsanız, kesinlikle düşünmeniz gereken bir seçenek.

Bu hafta bana fırçalardan estiler, elimde çok sevdiğim ama hala yazısını yazmadığım fırçalar olduğunu fark edince onlara öncelik vermek istedim. 

Pazartesi Mac 168 Allık fırçası vardı, önümüzdeki günlerde de Sigma F80, Sephora 45, RT Expert Face ve hepsinin karşılaştırmalı yazıları olacak, umarım sıkılmazsınız. 

4 yorum:

  1. ben de dior ile bunun arasında tereddüt edip dioru almıştım yıkama konusunda haklısın ama ben zaten fırçaları her kullanımdan sonra ya temizleme suyu ya da antibakteriyal el yıkama sıvısı ile temizleyip bırakıyorum haftada 1 yıkanıyor fırçalar..

    YanıtlaSil
  2. @audrey: temizleme suyum yok, ben her kullanımdan sonra gidip yıkamaya da hayatta fırsat bulamıyorum. Diğer fırçaları üst üste 3 gün falan kullanabiliyorum ama bunu kullanamıyorum, o yüzden benim için böyle bir eksisi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Bu fırçayı artık iki yıldır istiyorum, özellikle yoğun fondötenlerin kullanımını şıklaştıracağını, cildi iyi kapatacak ama maske gibi göstermeyeceğini düşünüyorum şekli itibariyle. Ne kadar yumuşak olduğunu da sadece bir kez ellemiş olmama rağmen çok iyi hatırlıyorum :)) İyi günlerde kullanın, 2014 dilekleri listemde olacak, umarım kavuşmak kısmet olur :)

    YanıtlaSil
  4. @bengisu: ykm`lerde 150liralık shiseido alışverişine uygun fiyata düşen bir set vardı. Fiyatını tam hatırlamıyorum şimdi ama içinde bu fırça, fondöten ve birkaç parça daha makyaj ürünü baya uygun fiyata geliyordu. Toplu bir alışverişle, o şekilde çok daha uygun fyata alabilirsin, ya da bi arkadaşınla ortak alışveriş falan da yababilirsiniz belki aklınızda olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli