20 Mart 2013

BENEFIT // Go Tropicoral Set

Son günlerde bayıla bayıla kullandığım bir setten bahsetmek istiyorum. Benefit setlerini çook uzun zamandır gözüme kestirmiştim aslında ama uzun süre erteledim almayı. Geçenlerde Sephora kartımda bir indirim olunca, fırsat bu fırsat dedim.



Bütün setlere göz gezdirdikten sonra Go Tropicoral`da karar kıldım. 



Gördüğünüz gibi 4 ürün ve 1 minik fırçadan oluşuyor. 


Benefit Coralista Allık: isminden de anlaşılacağı gibi mercan rengi bir allık. Mercan ile pembe arasında bir renk gibi durdu bende. Uzun zamandır rengi en çok içime sinen allık oldu. Kalıcılığı da gayet güzel. Pigmentasyonu bana göre çok yerinde ama ben çok bariz "ben burdayım" diye bağıran allıkları sevmiyorum. Kendi fırçası ile 2-3 sefer sürdüğümde tam ayarında bir görüntü elde ediyorum. Daha yoğun allık kullanmayı sevenlere, tek başına yeterli gelmeyebilir (bunun için cha cha tint`i koymuşlar sanırım)

Fırçasından da bahsedelim; ürünlerin içinden çıkan minik fırçalar pek bir işe yaramaz ve fazla sevilmez bildiğiniz gibi ama ben bu fırçayı beğendim. Şekli, şemali boyutu hoşuma gitti. Ayrı bir fırçaya ihtiyaç duymuyorum bu seti kullanırken.



Gelelim popülaritesi almış başını gitmiş miniklere;
Benefit Cha Cha Tint: Yanak ve dudak renklendiricisi, fotoğraftan gördüğünüz gibi ojeye benzer bir şekilde sunuluyor. Fırçasıyla yanağınıza ya da dudağınıza uyguluyorsunuz. Allığın pembe duruşunun aksine bu ürünün rengi turuncuya kaçan bir mercan. yüzünüze sürdükten 3 saniye sonra falan rengi sabitleniyor, o yüzden allık olarak kullanmak istiyorsanız çok hızlı şekilde yaymanız gerekiyor. Ben Coralista`yı bayıla bayıla kullandığımdan, cha cha tint`i dudağım için kullanmayı tercih ediyorum. 

High Beam Aydınlatıcı : Sabah çok hızlı şekilde makyaj yapmak zorunda kaldığımdan aydınlatıcıya sıra gelmiyor, o yüzden çok sık kullandığım bir ürün değil ama  bu ürünü de oldukça başarılı buldum. cha cha tint kadar hızlı sabitlenmiyor, o yüzden daha kolay uygulama sağlıyor. 


Coralista Lip Gloss: Rengi fotoğrafta görüldüğü gibi tam bir mercan, tenime sürdüğümde çıkan renge bayıldım ama dudakta o kadar canlı durmasını istiyorsanız altına cha cha tint`i uygulamak gerekiyor. Bu sayede kalıcılığı da  artıyor, yoksa gloss tek başına kalıcı değil. İkisini üst üste uyguladığımda çok canlı ve çok tatlı bir renk ortaya çıkıyor. 

Genel olarak çok beğendiğim, iyi ki almışım dediğim bir set oldu. Ürün boyutları biraz küçük gibi gözükse de oldukça uzun süre gideceğine eminim. 

8 yorum:

  1. renkler muhtesem dogal gercekten :)
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım.Pembe aşığı ben de Sugarluscıus'a sete hayranım.

    YanıtlaSil
  3. Bende de sugarlicious var =) Güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  4. bu setler çok güzel ve gerçekten de uzun süre dayanıyorlar.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. @Belle Amie; renklerine cidden bayıldım ben de, teşekkür ederim.

    @makyaj kelebeği; ben de sulanıyorum :))

    @Güzellik gezegeni; teşekkür ederim, sen de güle güle kullan :)

    @audrey; teşekkür ederim, aslında önce tester gibi ürünler bi dünya para diye düşünmüştüm ama aldıktan sonra fikrim değişti:)

    YanıtlaSil
  6. ürünleri tam boy almadan önce böyle setlerle denemeyi tercih ediyorum. Renkler çok güzel, mercan tonlara bayılıyorum ben..güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. en sevdiğim seti bu high beam için bile alınır kullandığım en doğal aydınlatıcı :)
    güle güle kullan canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Love this products...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli