7 Mart 2013

La Roche Posay Effeclar Duo

La Roche Posay Effeclar Duo`dan bahsetmek için uzun süredir bekliyorum. Bu ürün hakkında çok güzel şeyler okumuştum almadan önce. Normalde La Roche Posay ile fazla aram olmamasına rağmen, bu üründen çok ümitliydim.


"La Roche Posay Effecler Duo" nedir, ne işe yarar, oradan başlayalım isterseniz. "Gözenekleri açar, belirgin  cilt bozukluklarını onarır, sivilcenin olumsuz etkilerini azaltır, ölü hücreleri ciltten arındırır, pürüzsüz berrak bir cilt sağlar" diyor La Roche Posay.


Jel ile krem arasında hafif ve yağsız yapıda bir ürün. Hoş bir kokusu var, ciltte çok kolay emiliyor. Yaklaşıl 5 aydır düzenli olarak her gece yatmadan önce kullanıyorum. Bahsedilen etkileri pek göremedim maalesef. Hatta hiç bir etkisini göremedim desem yeridir. Bu yüzden bu kremle ilgili yazacak bir şey bulmakta çok zorlanıyorum şu anda. 40 ml`lik ürün bir türlü bitmek bilmedi, kullanmaktan çok sıkıldım ama hala bırakmadım, bitmeden de bırakmayacağım. 

Bu ürünle ojemrujumrimelim`in yazısında tanışmıştım, onun cildine ne kadar iyi gelmiş halbuki... Hatta ürünün etkisinin bitmeye yakın hissedildiğini söylediğinden, inatla bitirmeye çalışıyorum :) Fakat kendimi kandırmanın anlamı yok. 5 aydır etki etmeyen krem, son 2-3 haftada da etki etmez. Her ürünün her ciltte aynı etkiyi yaratmayacağının güzel bir örneği oldu.

Özetle; benim yağlı cildimde pek bir etki yaratmayan, yeniden kullanma isteği uyandırmayan bir ürün oldu. Ürünün uzun süre gitmesi, parabensiz olması ve benim aksime, üründen çok memnun kalanların da olması ise olumlu yanları. İçeriği de bu şekilde.

Var mı aranızda bu kremden kullan ? Ben daha önce denediğim 1-2 La Roche Posay ürününden de hiç verim alamamıştım, halbuki sevilen, güzel bir marka. Sadece bende mi durum böyle merak ediyorum.





12 yorum:

  1. Benim bir ara alnımda pütürler olmuştu, sivilce değil de böyle yüzeyde rahatsız edici şeyler. Onlara çok iyi gelmişti.

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürünü bir de maktaj tutkunu'nun bloğunda okudum. o şöyle uygulamış; tüm yüzüne değil sadece sorunlu bölgerele bir miktar uygulamış. gerçekten de tüm yüze uygulanınca çok fazla sivilce yapıyormuş söylediğine göre :) ben de almaya karar verdim,o şekilde deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. ben de senin gibi hic bir faydasini goremedim yslnix degilsin :)

    YanıtlaSil
  4. @onor; evet mantıklı, sivilce için hafif bir ürün bence.

    @burgundy; aslında sivilce yapacak bir ürün değil ama ona da şaşırdım :)

    @ceren; yalnız olmadığıma sevindim :))

    YanıtlaSil
  5. Bende hiçbir etkisini görmedim =)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir faydasını görmedim ama zararı da olmadı. Ama benimki 3 ayda bitti. Sizin bayağı uzun sürmüş.

    YanıtlaSil
  7. @adsız; sen de bendensin demek ki :)

    @çağla atalay; aslında her gece sürdüm ince bi şekilde, bana da bir zararı olmadı belki çok az bi yararı olmuştur ama çok sıkıldım, onu bitiremediğim için Biodermanın globaline başlayamadım bi türlü

    YanıtlaSil
  8. aktif sivilcelere malesef iyi gelmiyor ama siyah nokta komedon pütür gibi cilt sorunlarına birebir
    bende baya bi testeri vardı kullandım sevmiştim alacaktım ama bioderma global ile tanıştım
    aynı tarzda ürünler ama global önde :)

    YanıtlaSil
  9. ben de Bioderma'yı merak ediyorum, ama bi işe yaramayan kreme de para vermek istemiyorum. Bir ara 6 ay süreyle Neostrata kullnmıştım çoooook faydasını gördüm, ama biraz pahallı. Ne yapsam bilemiyorum şu an.

    YanıtlaSil
  10. @Kozmetik deneyimleri; iyi iyi ben de globale başlıycam, sevindim :)

    @çağla atalay; bioderma ürünleri güzel oluyor genelde, şans verilebilir ama diğer ürünü de kendiniz test etmişsiniz :) Çok memnun kaldıysanız yine ondan alıp hiç riske atmayın bence.

    YanıtlaSil
  11. Benim pürüzlü cildime çok iyi gelmişti. Daha sonra cildim alışmasın diye bıraktım. Doktora gittim. Doktor Skinoren yazdı ama açıkcası pek faydasını göremedim 2 aydır. Tekrar Effaclar Duo'ya dönücem. Dün Dermostil'den sipariş verdim bile 2 tane.
    www.travel-spree.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. @travelmadness sevenin çok sevdiği, sevmeyenin hiiç sevmediği bi ürün :) güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli