26 Mart 2013

CLINIQUE: Online Alışveriş

Geçtiğimiz günlerde Clinique`in online alışveriş sitesi açıldı bildiğiniz gibi. Online alışveriş delisi bir insan olarak bu habere pek sevindim. Siteye özel kampanyalar ve setlerin en kısa zamanda artmasını ümit ediyorum. 

İlk alışverişimde gönlüm Chubby Intense`den yana oldu tahmin edeceğiniz gibi :) Ne zamandır Clinique standlarına gelmesini bekliyordum ama online alma imkanım varsa beklemeyeyim daha fazla dedim.


Clinique Chubby Stick Intense 01 Curvies Caramel; blogların çoğunda görmüşsünüzdür, bana da en yakın renk bu geldiği için ben de aynısını aldım. Ürünlerim gayet güzel paketlenmiş şekilde elime geçti fakat kargocuların adresi yanlış girmesi üzerine bir hayli geç ulaştı siparişim. 


Almadan önce görsellerine de bakmıştım rengin ama yine de beklediğimden biraz daha farklı çıktı rengi. Nude beklentisi ile almıştım, daha açık bir renk bekliyordum ama gül kurusuna yakın daha pembemsi bir renk çıktı. Sonradan görsellerine tekrar bakınca benim aklımda yanlış kaldığını fark ettim.




Böylesi daha kullanışlı oldu sanırım, daha açık nude renkleri kullanmak daha zor oluyor, çoğu zaman yüzünüzü çok solgun gösteriyor. Bu renk günlük olarak kullanılabilecek, ne az, ne de çok iddialı güzel bir renk. 


Renk performansı gayet güzel, uzun süre kalıcı bir ruj değil ama yemek ya da çay kahveden sonra tamamen silinmiyor. İlk sürdüğünüz andaki kadar canlı durmasa da ruj olduğu belli oluyor ve nemlendirmesi uzun süre kalıyor. 
Ürün içeriği de bu şekilde;


CliniqueOnline alışverişlerinizde, önünüze çıkan seçeneklerden 2 adet tester seçebiliyorsunuz. Tester meselesi önemli, çünkü önce testerini deneyip sonra "tam boyunu almalıyım" dediğim bir sürü Clinique ürünü oldu benim. 


Gördüğünüz gibi benim seçtiğim testerların boyutları da gayet kullanılabilir ölçülerdeydi. Bunlara seyahat boy ürün desem daha doğru olacak. Hight lengths maskara ve take the day of göz makyaj temizleyicisi seçtim. Maskaraya bayıldım, fırçası şimdiye kadar kullandıklarımdan oldukça değişik. En kısa zamanda ayrıntılı yazmak istiyorum. Kesin alınacaklar listesine ekledim. Hatta sitedeki 59 TL`lik set bitmeden alabilirsem çok güzel olacak. Take the day off da bildiğim sevdiğim bir temizleyiciydi. Bulunsun, kullanırım diye istedim :)

Özetle kargo sorunu dışında memnun kaldığım bir alışveriş oldu, ne zamandır deli gibi istediğim chubby intense`ime kavuşmuş ve yeni bir maskara ile tanışmış oldum...




6 yorum:

  1. tester ile ilgili bir ibare yok ben mi göremiyorum ??

    YanıtlaSil
  2. alışverişi tamamla dedikten sonra tester seçme ekranı çıkıyor

    YanıtlaSil
  3. tester seçme imkanı için bile online alışveriş yapılabilir :))

    YanıtlaSil
  4. @bakımlıolmakasktır; hiçbir yere gitmeye vakit bulamıyorum, online alışveriş benim herşeyim şu anda :) Yalnız biraz önce baktım siteye tester seçenklerini çok azaltmışlar, umarım en kısa sürede artar

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli