4 Mart 2013

CLINIQUE: Moisture Surge Nemlendirici

Clinique moisture surge nemlendirici bu aralar düzenli kullandığım ürünlerden birisi oldu. Günlük nemlendirici olarak değil nem maskesi olarak kullanıyorum. Aslında başlarda "nem maskesi de ne oluyor" diye yaklaşmıştım konuya ama şu aralar faydasını görüyorum.


Benim cildim yağlı olduğundan, çok fazla nemlendirici ihtiyacı hissetmiyorum ama aslında ben hissetmesem de cildim hissediyor. Düzenli şekilde nemlendirici kullanmayı bıraktığımda, fondötenin bile cildimde daha kötü durduğunu fark ediyorum.


Günlük olarak kullandığım nemlendiriciden (Clinique ddm-gel) biraz daha fazla nemlendirme yapıyor. Aslında normal ya da kuru ciltlerin günlük nemlendirici olarak kullanabilecekleri bir ürün ama dediğim gibi benim cildim yağlı olduğundan, ben daha seyrek kullanmayı tercih ediyorum. 

Maske olarak da agresif ürünleri sevdiğimden (şu aralar Lush Magnaminty kullanıyorum), maskenin ardından Clinique moisture surge`ü sürüyorum. 


Clinique`in ddml ya da ddmg ürünlerini denediyseniz, bu kremin de onlara benzer bir yapısı var. Krem  ile jel arasında, çabuk emilen, yağsız bir ürün. Yoğun nem sağlamasına rağmen ve benim cildim yağlı olmasına rağmen rahatsız edici bir etki bırakmıyor. Fırsat bulduğunuzda bir Clinique standında deneyip, yapısına bakmanızda fayda var, seveceğinizi düşünüyorum. 

Benim ürünüm aldığım setlerden birinin içinden çıkan 30ml`lik boyuydu. Hafta 1-2 sefer kullandığımı düşünürsek, kış bitene kadar fazlasıyla yetecek gibi. Set halinde ürün almanın avantajlarından birisi daha. Normalde almayacağım ürünlerden birisini daha denemiş oldum böylece.

6 yorum:

  1. Benim cildim de yağlı olduğu için günlük cilt temizliğimden sonra kullandığım tüm nemlendiriciler yüzümü daha da yağlandırdı clinique dışında daha uygun fiyata başka bir nemlendirici önerebilir misin :)

    YanıtlaSil
  2. @müge; ne demek istediğini gayet iyi anlıyorum, ben de o histen dolayı uzun süre uzak durmuştum nemlendiricilerden. Eğer istanbuldaysan ELCA Stora`a gidip Clinique`leri neredeyse yarı fiyatına almanı öneririm :) Özellikle yağlı ciltler için olan Clinique DDM-gel`i öneririm hatta. Ama öyle bir imkanın yoksa bazı markaların jel yapıda nemlendiricileri var onlara bakabilirsin, onlar pek yağlı his bırakmıyorlar. Olay`inkini kullanmıştım ben, üstünden baya zaman geçti ama fena değildi diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Malesef istanbulda degilim ama olay'inkini denicem yardımcı olduğun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. hic begenemedigim bir marka :(

    YanıtlaSil
  5. @müge; rica ederim :)

    @belle Amie; nedeeen ?? genelde çok sevilen bir marka, hangi ürünlerini sevmedin ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli