29 Mart 2013

LUSH // Mask of Magnaminty

Tavsiye üzerine aldığım Lush Magnaminty yüz maskesini düzenli olarak kullanıyorum bir süredir. Cildim yağlı olduğundan agresif maskeleri seviyorum, denediğim maskelerin çok azından memnun kalıyorum genelde. Lush Magnaminty de memnun kaldığım maskelerden birisi oldu.





"Derin temizleyici, sıkılaştırıcı ve peeling etkili" diye tanıtımı yapılmış. Temizlemesini oldukça beğendim, kullandıktan sonra cildi aydınlatıyor, güzelce temizliyor. Etkisini hemen hissettiren bir maske olduğundan, kullandıktan sonra nemlendirici ihtiyacı hissettiriyor mutlaka. Rahatsız edici boyutta olmasa da hafif bir kuruluk yaratıyor ama nemlendirici ile önlenemeyecek boyutta değil.  Nemsiz, kuru ciltlere fazla gelebilir.


İçinde pürüzlü tanecikler var, gayet güzel peeling etkisi de yapıyor bu sayede. Naneli bir içeriği var, rahatsız edici bir boyutta değil, ferah bir his bırakıyor. 


Çabuk sertleşiyor ve yıkarken biraz sorunlu olabiliyor. O yüzden duşa girmeden önce sürüp duşta sıcak suyla yıkamayı tercih ediyorum. Bu arada lavaboda yıkamaya kalkarsanız, lavaboyu kirletiyor. Yeşil parçacıklar halinde dökülüyor.


Ben bu maskeyi Lush`in internet sitesinden almıştım. 125gram fiyatı 19 TL. İlk alışverişim olduğu için de kargo ücretine denk gelen bir çek vermişlerdi, kargo parası ödemeden almıştım. Kullanım süresi 4-5 ay kadar. Ürünün üzerinde son kullanma tarihi yer alıyor. İçeriği de bu şekilde;

Bentonite Gel, Kaolin, Honey (Mel), Talc, Ground Aduki Beans (Phaseolus), Glycerine, Evening Primrose Seeds (Oenothera biennis), Peppermint Oil (Mentha piperita), African Marigold Oil (Tagetes erecta), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), *Limonene, Perfume, Chlorophyll, Methylparaben.

Yanında bu 4 ürünü de denemem için göndermişlerdi;

Grass Duş Jeli; traş losyonuna benzeyen bir kokusu vardı, pek sevmedim.

Daddy O şampuan; rengine bayıldım, oluşan mor/lila köpükler çok eğlenceli. Kokusunu ve saçımı yumuşatmasını sevdim. Kesin alırım diye düşünüyordum ama içeriğini pek beğenmediğim için erteledim.

Happy Hippy duş jeli; ilk kokladığımda hoşuma gitmişti ama duşta hiç sevmedim. Garip şekilde ilaç gibi kokmaya başladı, ciddi rahatsız oldum ve üzerine başka bir duş jeli kullandım hemen.

Big şampuan; bunu kullanana kadar kristalize oldu maalesef. O yüzden deneyemedim.

2 yorum:

  1. Beğenmene sevindim, ben de 2. kutuyu yarıladım çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Senin tavsiyene güvenip almıştım zaten :)) Ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli