2 Mart 2013

Sephora`dan Yeni Makyaj Malzemeleri

Sephora`nın yeni koleksiyonuna göz atalım mı? Ambalajları yüzünden dikkatimi çektiler, en kısa zamanda hepsini inceleyeceğim, hatta 1-2 parçasını alma niyetim de var :) 

Sephora Fresh Face Luminizing/Aydınlatıcı Pudra (31.90TL)
Tek renk seçeneği olan, ince yapılı simli bir pudra. Aydınlatıcı deyince illa içinde sim olmalı olayını anlamıyorum. Simli, parıltılı ürünleri tüm yüzüne kullanmaktan çekinmeyenler için güzel bir ürün. 

Sephora Color Adapt Allık (34.90)
Çok tatlı pembe, ıslak görünümlü stick allığı ben çok sevdim. Bu seriden sadece bu allığı aldım, ayrıntılı yazısı ilerleyen günlerde gelecek.

Sephora Powdery Eyeshadows&Sparkling Topcoats Palet (70TL)
2. sıradaki mat farların yapısı ve renkleri gayet hoş. İlk sıradaki ışıltılı farlar ise renk vermiyor, top coat olarak koyulmuş. Çok, çok az renk ve az bir ışıltı veriyor. Çok bir manası yok yani bana göre.

Sephora Oje&Top Coat (26.90TL)
Ojelerin renklerine bayılsam da fiyatı fazla geldiği için almadım ama güzel çıkacağını düşünüyorum. 

Sephora Glossy Dudak Kalemi (26,90TL)

Düşündüğüm gibi Clinique`in chubbylerinden esinlenilmiş bir ürün. Bu şeker pembe rengini denedim, çok az renk veriyor ve hafif ışıltılı bir stick. 3 rengi daha vardı, onların testerları olmadığı için deneyemedim. Bu pembe rengi çok sevmedim, diğer renklerini beğenseydim alacaktım. Keşke tester koymaları gerektiğini düşünselermiş.

Renkler ve ambalajlar bana çok tatlı gözüktüler. Mağazada incelemeden ve fiyatları bilmeden önce hepsini alınacaklar listeme ekleme niyetindeydim ama sadece allıkla yetindim. Diğerlerini indirim zamanında alınabilecekler arasına ekliyorum.


4 yorum:

  1. Palet, oje, dudak kalemi, allık, pudra, hepsine bayıldım! Fiyat bilgisi var mı peki, ya da Türkiyede var mı?

    YanıtlaSil
  2. Ben Sephoranın tr sayfasında gördüm ürünlerin fotoğraflarını, yani olduğunu düşünüyorum. Fiyatları hakkında henüz fikrim yok ama yarın gidip bakıcam, öğrenir öğrenmez bu yazıya eklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünlerin dışları çok güzel,bayıldım tek kelimeyle.Fiyatlarını bende merak ettim şimdi.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller canım:))
    Farlara bittim...
    Bu arada bloguma beklerim:
    http://damlaninmacerasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli