14 Mart 2013

Bioderma // Sebium Al Correcteur

Bioderma`nın Sebium serisinin son ürünü olan AI correcteur bir süredir yakın markajımdaydı. Sebium serisinin sivilceleri iyileştirmek için kullanılan AI krem çoğunluk tarafından beğenilen, işe yaradığı konusunda hem fikir olunan bir üründü.


Bioderma bu kremin renklisini piyasaya sürmek gibi bir güzellik yaptı geçen ay. Her daim 1-2 sivilcesi olan biri olarak bu habere oldukça heyecanlandım. Gelelim ürünün özelliklerine ve etkilerine...




Ürünün kapağında yeşil, katı kıvamlı bir krem bulunuyor. Kırmızı bölgelerin kapanmasını kolaylaştırmak, rengi nötrlemek için AI kremin altına sürüyoruz. Ben bir kaç sefer yeşil kısmını kullandım ama krem tek başına da oldukça kapatıcı. O yüzden çok fazla ihtiyaç duymuyorum.


Kremin yapısını da kapatıcılığını da sevdim. Kolay sürülen, ne çok akışkan ne çok koyu bir kıvamda. Kapatıcılığı ise orta-iyi derecede. İlk denediğimde oldukça şaşırdım, çünkü çok düşük bir kapatıcılık bekliyordum, beklediğimden iyi çıktı.


 Yeşil kısmına kapatıcılık için ihtiyaç duymasam da, sanki onun üzerine kremi uygulayınca biraz daha mat bir görünüm oluşuyor gibi. Bir kaç sefer BB krem gibi tüm yüzüme sürdüm Al correcteur`u fakat biraz parlama yaptı ve rahatsız oldum. Normal ya da kuru ciltlerin rahatsız olacağını sanmıyorum ama yağlı ciltler için bu şekilde kullanıma uygun değil. Ben sivilce üzerine lokal olarak uygulamayı tercih ediyorum. 

Renk olarak herkese uymayacaktır ama sadece bölgesel kapatıcı olarak kullanılıp, üzerinden kendi ten renginizde bir ürün ile geçtiğinizde sorun olacağını sanmıyorum.

Kremin etkilerine gelirsek; Al krem ile aynı etkiyi yaratıyor. Sivilcenin üzerine sürdüğünüzde iyileşme süresini gerçekten azaltıyor. Normalde 3-4 günde geçecekse, kremi sürdüğünüzde 1,5-2 günde iyileşiyor. Genel olarak oldukça beğendiğim ve fonksiyonel bulduğum bir ürün oldu.

Ürün 30ml, fiyatı 50-60 TL arasında.

İçeriğini de bu şekilde;


**Ürünü deneme fırsatı verdikleri için Bioderma`ya teşekkür ederim**

4 yorum:

  1. rengi süt beyazı biri olarak keşke koyu yerine açık olsaydı seve seve alırdım

    YanıtlaSil
  2. Sut beyazi ten icin koyu olabilir tabii :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok açık tenliyim ama sırf yeşil kapatıcısı için bile alabilirim hiçbir yerde bulamıyorum yeşil kapatıcıyı.

    YanıtlaSil
  4. Nasıl alabiliriz bu ürünü

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli