23 Mart 2013

SEPHORA // Stick Allık

Sephora 2013 yazı için bir seri çıkarmıştı geçtiğimiz günlerde. Hatırlarsanız şurada yazmış ve allığını aldığımı söylemiştim. 

Gördüğüm anda hayal kırıklığına uğradım, çünkü beklediğimden çok daha küçük bir ürünmüş. Alıp almamak arsasında bir hayli gidip geldim ama klasik son; "Aklımda kalacağına..." dedim.






Sephora Color adapt blush: Pembe tonlu, stick allık. Ruj gibi, çevirmeli bir ambalajda. 



Çingene pembesine yakın bir pembe, sürünce daha açık şeker pembesi bir renk veriyor. Ürünün tek renk seçeneği var. Ne yoğunlukta sürdüğünüze bağlı olarak koyu ya da daha açık tonlarda uygulanabiliyor.


Islak görünümü sevenler için iyi bir seçenek olabilir. Özellikle sürdüğünüz gibi bıraktığınızda, elinizle yaymağınızda oldukça ıslak ve canlı bir görünüm veriyor. Uygulaması oldukça kolay, ambalajı pratik. Kalıcılığı orta hatta ortadan biraz daha az bana göre. 


Ürün 4 gram ve 34 TL. İlginç şekilde içerik ya da kullanım ömrü bilgisini hiç bir yerinde göremedim. Merakıma yenilerek aldığım, arada bir değişiklik olsun diye kullanacağım bir ürün oldu sonuç olarak. Merakıma yenileceğim zamanlarda biraz daha seçici davranmaya karar verdim :)

8 yorum:

  1. selam stick allığın rengi çok hoş görünüyor ben sevdim güle güle kullanın (:

    YanıtlaSil
  2. ben de bu ürünü merak ediyordum ama gramaj ve performansa göre fiyat biraz fazla gibi :( eline sağlık bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
  3. @inci fem; teşekkür ederim :)

    @burcu sert; benim sephora kartımda indirim vardı, o şekilde almıştım yoksa ben de almayacaktım açıkçası

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın, rengine bayıldım ve yağlı cildime bir kez daha sövdüm :) İçeriğini Sephora'nın sitesinde bulabilirsiniz: http://www.sephora.com/color-adapt-blush-P377529

    YanıtlaSil
  5. @ Makyajlı Betty; teşekkür ederim :) aslına bakarsan benim de yağlı bir cildim var, o yüzden ben de çok sık kullanamıycam :(

    YanıtlaSil
  6. ay annem bu ne çok tatlı görunuyo sankı utanmıs da yanaklarınız pembeleşmiş gibi :) :) blogunu çok begendııım.benim bloguma da beklerim tatlım
    http://sanatnehri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. cidden çok şeker bir pembeymiş belki ileride alabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. @bakimliolmakasktır; indirimlerde kesin alınacaklar listesinde olmalı bence :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli