4 Şubat 2014

Bitenler // Şubat 2014



Pantene Color Seal Consantrate Saç Maskesi; İndirimli diye almıştım fakat değil maske, krem olarak bile yetersiz geldi bana.
Loreal Excellence Saç Kremi; Saç boyasının içinden çıkan bu kremi seviyorum, Loreal`in saç boyalarını da seviyorum. Saçıma parlaklık ve yumuşaklık kazandırıyor kutunun içindeki tüm ürünleri kullandığımda.
Elidor Saç Dökülmelerine Karşı Çözüm Şampuan; Elidor`un saç ürünlerini de beğeniyorum genel olarak. Saç dökülmesine karşı belirgin bir etkisini görmesem de ara ara alıp kullandığım bir şampuan.
Dove Şampuan ve Saç Kremi; Kampanyalı olduğu için almıştım ama pek beğenmedim bu ürünleri.


Innova İki Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi; %70 gibi saçma bir indirimle almıştım, fena değildi. İndirimsiz fiyatını hak etmez ama!
Down Under Naturals Argan Vücut Losyonu; Oldukça hafif yapılı, ağır kokmayan bir vücut losyonuydu. Krem olmadığı için nemlendirme özelliği azdı. Her gün kullanacaklar için güzel ama ben biraz daha yoğun bir kremi haftada 1- 2 defa kullanmayı tercih ederim. 
Bath and Body Works Cashmere Glow Fragrance Mist; Hem kokusundan hem de fiyatına oranla kalıcılığından çok hoşlandığım bir kokuydu. Markete, çarşıya, pazara çıkarken ya da evin içindeyken kullanmak için tekrar almayı düşünüyorum. 
Bath and Body Works True Blue Smoothing Foot Scrub / Yumuşatıcı Ayak Peelingi; Mentollü bir peelingdi. Yumuşatma etkisini de peeling etkisini de pek beğenmedim. Ayak peelingi için favorim hala Yves Rocher Ponza Taşlı



Clinique Moisture Surge Nemlendirici; bu küçük boylarından elimde birkaç tane daha var, severek kullanıyorum bu aralar. Ağır gelmiyor, yeteri kadar nemlendiriyor ve çabuk kuruyor-emiliyor. Küçük kavanozları da atmayacağım. İçine minik minik birşeyler bölüp yanıma alabilirim seyahatlerde. Plastik seyahat setlerine 8-10TL vermekten daha iyi.
Lancome Hypnose Star Maskara; Lancome maskaraları seviyorum ama o fiyatı eder mi karar veremiyorum genelde. Kofrelerden çıkmıştı sanırım, kullandım, bitti.
Clinique Deep Comfort EL Kremi; Çok beğendiğim el kremlerindendi. Clinique Online alışverişlerinde hediye verilen küçüklerden stoklamıştım birkaç tane. Tam boyu pahalı geldiği için almadım.
Lancome Tresor Midnight Rose; Kalıcılığı fena değildi ama ağır bir kokuydu. İlk deneyip aldığımda daha hafif gelmişti sanki kullanmaya devam ettikçe ağırlaştı koku üzerimde.

Yine baya bir ürün çöpe gitti ve rahatladım. Benzer ürün gruplarından birkaç tane açıp hepsini yarım yarım muhafaza etmek daha zor geldiğinden ve insanı sinir ettiğinden sadece 1 ürün bitmeden benzerini açmıyorum bu aralar. Bir de küçük boyutlu, daha hızlı bitebilecek olan ürünlerin kullanımını öne aldım. Bu şekilde dolaplarım biraz daha ferahladı.


6 yorum:

  1. ARGAN losyonu bende kullandım ama dediğinde haklısın daha yoğun neme ihtiyac duyuyor ınsan ve elidorun turuncu olanını deniycem bende şampuan değişikliğine gittim bakalım nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  2. Down Under Natural markasının bu Argan serisini komple kullanıyorum ama sanırım şampuanlarında da yeterli etkiyi bulamadım :/

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bu postun altına yazmam biraz garip olacak ama ben clinique den bir krem almak istiyorum ,daha önce hiç bir ürününü kullanmadım .Cildim hassas değil ve karma .20 yaşındayım .Yeni çıkardıkları Superdefense Spf 20 adlı krem benim yaşıma uygunmudur ?Yaş aralığı belirtmemişler bende bilemedim .Ya da diğer nemlendiricilerinden hangisini kullanabilirim ?

    YanıtlaSil
  4. Merve; merhaba, o yeni krem icin yas sinirini sordum ben ozellikle. 25 yas ve uzeri daha uygun olur dedi bir gorevli fakat bir satis gorevlisi de yas sinirlamasi yok dedi. Bence de 25 hatta 30 yas ustu icin daha uygun sanki . Ddm-gel diye bir nemlendiricileei var karma ciltler icin uygun diye biliyorum. Ona bakabilirsin. Magazadan alacaksan yardimci olurlar zaten, sitelerinden alacaksan da urun ozelliklerinde hangi cilt tipine uygun oldugu yaziyor

    YanıtlaSil
  5. evet dediğiniz üürüne baktım şimdi jel şeklinde olanı yağlı ciltler için ,losyon şeklinde olanı kuru-karma ciltler için denmiş .Hangisi daha iyi olur? Benim alnım yağlı ; diğer bölgeler ise normaldir.

    YanıtlaSil
  6. Büyük mağazalardan birindeki Clinique standlarına gidip uzmanlarından yardım alsan daha doğru olur bence

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli