11 Şubat 2014

M.A.C // Favori Rujlarım

Çok fazla M.A.C düşkünü bir insan olmadığımı belirtmişimdir eminim daha önce de. Son birkaç aydır yeni yeni alıcı gözüyle bakmaya başladım desem yalan olmaz sanırım. Şimdiye kadar MAC`den 5 adet ruj almışım. Şöyle bir baktığımda, hepsine de bayıldığımı ve doğru seçim yaptığımı fark ettim. 2 tanesini online almama rağmen boş çıkmamış piyangomdan :)


M.A.C`den ilk kullandığım rujum mat yapıda olduğundan mı öyle alıştım bilmiyorum ama en çok mat serini seviyorum. Kullanımı diğerlerine göre biraz daha zor olsa da, ruj sürdüğümü hissediyorum. Diğer serilerdekilerin kalıcılığı da, verdiği hissiyat da matlara nispeten daha zayıf. Birde pro longwear serisinin kalıcılığını beğeniyorum lakin onlarda da çok keyfime göre renk bulamıyorum.

Başta da dediğim gibi MAC takıntısı olan bir insan değilim ama bu 4`lü tüm rujlarımın içinde favori olmaya başlamış fark etmeden. 


Sol baştan itibaren;
Runaway Hit/Mat Seri (Koleksiyon Ürünüydü); Yabancı instagram hesaplarından birinde görüp çok beğendiğim bir mercandı. Aldığımda mevsim bahardı sanırım, kış mevsimi için çok uygun olmasa da, sırıtmayan doğal bir duruşu var.
Pink Plaid/Mat seri; Orta koyulukta hoş bir pembe. Benim dudaklarımda, görselde durduğundan biraz daha soluk duruyor.
Velvet Teddy/Mat Seri; Nude renklerinin koyu tonlu olanlarından bir renk. Clinique`n Curviest Caramel`ine benziyor biraz. 
Soft Sell/Pro Longwear; Pro Longwear serisindeki rujlar matlara göre daha kremsi yapıda olduklarından daha canlı ve parlak duruyor bu ruj. Hem kendini belli eden, hem de ben burdayım diye bağırmayan çok güzel bir renk bu da.


Tenimdeki duruşları da bu şekilde. (Yukarından aşağıda doğru; Soft Sell-Velvet Teddy- Pink Plaid- Runaway Hit)

2 yorum:

Yorumlarınız değerli