8 Şubat 2014

Yves Rocher // İndirim Kuponu

Yves Rocher`dan daimi kullandığım birkaç ürünüm var ve genellikle internet sitelerinden alıyorum. Arada indirim kuponu + hediye + kargo bedava kampanyaları olunca onları değerlendiriyordum ama bu kuponların üst sınırları yüksek oluyordu genelde. 



Biraz önce hem hediyeli hem de çok düşük limitli bir kupon kodu haberini makyajblogum `da okuyunca şaşırdım. Kampanya şu şekilde;


15TL`lik alışverişe 10TL indirim + çift fazlı makyaj temizle suyu + lip balm + kargo bevada 
Kupon Kodu: ZYEDF4

Sitede bir çok ürün stokta kalmamış, istediğim hemen hemen hiç bir ürünü bulamadım, buna da şaşırdım açıkçası.  Biraz kurcalayınca 1 duş jeli ve  yakın zamanda çıkardıkları vanilyalı mumdan buldum ve indirimle ikisini 12TL`ye aldım. Yanında makyaj temizleyici ve portakallı lip balm da sepete eklendi.


Makyaj Blogum vakit kaybetmeden paylaşmış, benim o şekilde haberim oldu, yoksa olmayacaktı. Muhtemelen benim gibi çok kişinin de haberi olmamıştır diye, ben de vakit kaybetmeden paylaşmak istedim.

*********************************************************************************

Düzeltme (11.02.2014)
Biraz önce bu kodu tekrar denedim, 10TL indirim ve makyaj temizleyici hediyesi devam ediyor ama alt limit 75TL olarak gözüküyor.

1 yorum:

Yorumlarınız değerli